silje1989 Skrevet 8. mars 2013 #1 Skrevet 8. mars 2013 Klarte ikke å vente med testen til i morra. Den er positiiv Har prøvd 1 år nå, endelig er det min tur Måtte bare få det ut.
Gjest yrild Skrevet 8. mars 2013 #2 Skrevet 8. mars 2013 Hurra :-) Blir like glad hver gang noen forteller at de er gravide! Kos deg med spiren!
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #3 Skrevet 8. mars 2013 Gratulerer :-) nå ble jeg glad på dine vegne :-) Anonym poster: 58f6ab84bf1ac924daa23a55ca2ca0c1
Gjest Lykke Fryd ♥ Skrevet 8. mars 2013 #4 Skrevet 8. mars 2013 Gratulerer Kanskje det var derfor den første liljen kom på påskeblomsten min i dag
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #6 Skrevet 8. mars 2013 Hurra! Gratulerer!! Anonym poster: 2809265022248b25c66f5bc8c03d4874
silje1989 Skrevet 8. mars 2013 Forfatter #7 Skrevet 8. mars 2013 Tusen takk alle sammen Har fortsatt ikke godt opp for meg.
Gjest Kira bjeffer Skrevet 8. mars 2013 #9 Skrevet 8. mars 2013 Gratulerer så mye! Skjønner godt at det tar litt tid før det synker inn
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #11 Skrevet 8. mars 2013 Med Jarle? Anonym poster: adda57f6f28f7a95a1aa37f7c216d5e7
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #12 Skrevet 8. mars 2013 Gratulerer og nyt det fantastiske! Anonym poster: 075f5de4c1b14099f08f1f131b783759
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå