Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #1 Skrevet 8. mars 2013 Forrige gang fikk jeg eggløsning og ble gravid på trippel kur. Nå er vi i gang igjen og jeg får bare enkle. Bør jeg be om en trippel eller prøve noen mnd med enkel? Anonym poster: ee779d198251336dc8e982adbcc0aa80
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #2 Skrevet 8. mars 2013 Du bør gå til gynekolog og bli scannet slik at du ser hvordan du faktisk reagerer på hormonstimuleringen. Så risikerer du verken mange sykluser uten noen eggløsning eller å plutselig sitte der som sekslinggravid. Anonym poster: b1266449fd72a31fa59ab01f026d6569
MK73 Skrevet 8. mars 2013 #3 Skrevet 8. mars 2013 Ta en titt innom Assistert befruktning. Mange der som kan mye om Pergotime.
fiskeplomme Skrevet 8. mars 2013 #4 Skrevet 8. mars 2013 jeg ville stolt på legen, det kan tenkes at enkel kur er tilstrekkelig, og da er det dumt å proppe i seg trippel kur. det er jo slik med veldig mange legemidler, man begynner med lite, for så å se hvordan det går og øke etterhvert. (jeg har bare brukt pergo for å kunne time eggløsning til inseminasjonsbehandling, og da funket fem piller så godt at vi måtte ha en advarselsprat om risikoen for trillinger).
Adrielle Skrevet 8. mars 2013 #5 Skrevet 8. mars 2013 Jeg har brukt pergotime for å kunne finne eggløsningen min, fikk to enkle kurer uten at de kunne finne eggløsningen min, men på kur nr tre doblet vi den og da var eggløsningen der. Og jeg ble gravid etter den eggløsningen. Min gynekolog på sykehuset sa at siden jeg reagerte så voldsomt med hetetokter på kur en, så ville hun ikke sette meg på dobbel pergotime ennå pga reaksjonene jeg hadde. Så jeg ville snakket med lege om dette, siden du har blitt gravid på trippel kur. Lykke til
Linda1986 Skrevet 13. mars 2013 #6 Skrevet 13. mars 2013 Jeg er på min første pergokur nå. er på andre dagen. så må vel innrømme at jeg er veldig spennt.. Hvordan har dere reagert på pergo? Jeg har vært litt småkvalm i etterkant av begynt kur. samt at jeg har vært fryktelig trøtt om dagen, men overhodet ikke trøtt når kvelden/natten nærmer seg. Ingen hetetokter. men frøset litt. (nei, ingen feber) Så får vi bare håpe at en liten spire sitter fast etterhvert da.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå