Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #1 Skrevet 8. mars 2013 Hvilken vogn ville dere valgt? Anonym poster: bfb43c34e3a4d7f8ecf9fcbcb0cef104
*desemberbaby* Skrevet 8. mars 2013 #2 Skrevet 8. mars 2013 TFK! Elsker den vogna! Hadde brio først, men den er stor og klumpete.. Kjøpte Joggster twist fra Tyskland i fjor, angrer ikke ett sekund! :-)
Caprica Skrevet 8. mars 2013 #3 Skrevet 8. mars 2013 Har tfk Et par ting jeg ikke liker : Med sportsdelen på blir det vanskelig å komme til kurven under (trangt) Ikke full liggestilling i sportsdelen Trehjuling er ikke det beste på slapsete vinterføre. Elsker: Snur på en femøring, triller lett, tar liten plass. Relativt god plass i bagen til vogna. Genialt at man kan få adapter som passer til bilstolen (har adapter til bedagelig slik at jeg kan kneppe stolen på vogn understellet, praktisk om man bare skal en tur innom butikken etc)
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #4 Skrevet 8. mars 2013 Takk for svar :-) Hvilken bilstol passer til? Hi Anonym poster: bfb43c34e3a4d7f8ecf9fcbcb0cef104
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #5 Skrevet 8. mars 2013 Brio! Stor bag, full liggestilling på sportsdelen, bilseteadapter til Besafe og fire stødige hjul. Elsker vogna! Anonym poster: c157613cfc892d2559f1f859f883305b
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #6 Skrevet 8. mars 2013 Om du skal kjøpe vogn til et nyfødt barn ville jeg tatt brio, og om det er et litt større barn du skal kjøpe til ville jeg valgt TFK. Jeg har hatt en emmaljunga (samme type vogn som brio) fra nurket mitt var nyfødt, og jeg elsket vognen, det var lett håndterlig og godt plass samt lun for den lille. Brukte bagen lenge pga det er på de fleste duovogner et ryggbrett du kan sette opp så barnet kan sitte før den er stor nok for sportsdel. Jeg byttet til sportsdel på min i desember da nurket var 8mnd, og det var fortsatt god liggeplass i bagen. Sportsdelen er like god, ingenting å utsette på den i det hele tatt. Fikk tfk av svigers nå til jul og har den som vogn nr 2. den er kjempefin å trille når jeg skal korte turer, men regntrekket er ikke bra, det er helplast, så du må ha lukene oppe selv om det øser ned + at det ikke følger med fottrekk (det må spesialbestilles om du vil ha), du kan heller ikke ha barnet vendt mot deg i tfk, noe som jeg til tider syntes er en ulempe. Personlig syntes jeg bagen som er til tfk er liten(den passet oppi emmaljungabagen) og syntes den er veldig åpen i forhold. Men det var min mening og jeg er kjempe glad for at jeg har begge to så jeg kan bytte på alt etter hva og hvor jeg skal. syntes du burde ta deg en tur på barnas hus eller babyshop å få prøvd begge vognene med både bag og sportsdel på, snu og vende og prøve alle tilleggsprodukter som du ønsker. ps. Jeg angrer forresten på at jeg ikke sa jeg ville ha mtb i steden for tfk. Anonym poster: 2ec01b7868c259b23739ddb97e71c39e
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #7 Skrevet 8. mars 2013 Vi har TFK Joggster Twist og Maxi-Cosi bilstol med adapter til vogna. Kjøpte også i tyskland Anonym poster: e1becef874f806dc0dcd0dc8ab226656
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå