Gå til innhold

Ja, jeg elsker kragebeina mine!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det faktum at jeg nå ser de! Det er tegn på at jeg blir tynnere! Jippi :D

 

Anonym poster: 628806ac0c69ea196bd3d713f5c70ce6

Videoannonse
Annonse
Skrevet

enig, det er min indikator også!

Nå er jeg gravid og de har gjemt seg godt,men når jeg en dag kommer ned til normalvekten igjen, så gleder jeg meg til å hilse på dem,synes det er fint med kragebein som vises.

Dog ikke kragebein som stikker ut!

 

Anonym poster: 8090a64c28fb39161f9dacb4f62287de

Skrevet

Herlig!! Ble kjempegla når kragebeina mine kom til syne etter forrige graviditet :)

 

Anonym poster: 7551500da0c54f9a1ba091dab3b20720

Skrevet

Hvor feit er man når kragebeina blir borte? Det er jo ikke akkurat gravidemagen som skjuler dem.

 

Anonym poster: 9ea7be7cca850627df694e25e16c6231

Skrevet

Mine syns bare når jeg er for tynn de, jeg tror kroppen min er merkelig laget..... :(

 

Anonym poster: 4ff1a400f651863fc5611df6d1bc9b55

Skrevet

Mine synes godt både når jeg veier 100 kg og når jeg veier 70, så det der er individuelt. Når jeg er feit, er ikke skkurat området bed kragebena det fettet legger seg ;)

 

Men gratulerer med veltnedgang :)

 

Anonym poster: 5f54aee728bf958df55aaa8a7a07632d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...