Hoppsi Deisi Skrevet 8. mars 2013 #1 Skrevet 8. mars 2013 Dere som har prøvd det, hva var grunnen til at dere prøvde det? Og hadde det noe virkning?
Gjest Trulte med to små Skrevet 8. mars 2013 #2 Skrevet 8. mars 2013 Jeg har prøvd det flere ganger og siste gang var pga ufrivillig barnløshet. Begynte da etter første mislykkede ivf forsøk og ble gravid på naturlig vis rett etterpå. Mistet tidlig, men likevel var noe satt igang. Fortsatte en stund, men det ble for dyrt i lengden for meg og jeg måtte avslutte det. Ble gravid på 4 innsett ved ivf
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #3 Skrevet 8. mars 2013 Begynte plutselig å sove så steike dårlig for en uke siden (er gravid i uke 29) og fant ingen grunn.Prøvde akupunktur, og samme natt sov jeg bedre... Etter to behandlinger sover jeg som vanlig igjen,så ja,anbefales å prøve det! Anonym poster: fd566309805fdf0ec0f87548c83f930b
Hoppsi Deisi Skrevet 8. mars 2013 Forfatter #4 Skrevet 8. mars 2013 Takk for svar Har vurdert å prøve det på grunn av uregelmessige sykluser, går å blør hele tiden Virker som jeg ikke har eggløsninger.. Er det noen andre som har prøvd akupunktur for det samme?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå