Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er en 24 år gammel mann i mitt andre lange forhold.

jeg skal være kort.

Hun har løyet mye om penger og jobb osv, men vi har det veldig bra sammen når alt er bra. i de siste par mnd har jeg vært sur og gretten pga hun ikke har hatt jobb og sovet lenge om mårran... jeg har ignorert henne, og hun har prøvd å sagt ifra og var lei seg veldig mye av tiden..

Nå den siste uken fikk jeg vite at hun har sovet hos en kar, som jeg ikke vet hvem er, 2 netter.. hun har selv sagt hun var til en venninne, men jeg måtte jo spørre litt rundt..

Jeg vet ikke 100% om hun har vært utro..

Men hvis hun har vært det, skal man tilgi? fordi man har ikke gitt henne oppmerksomhet, og bare sittet med dataen, fått henne til å lage mat, rydde, osv.. hun har sagt hun føler seg mer som en hushjelp istedenfor en kjæreste, men jeg har ignorert det fordi jeg var sur på henne... i den siste uken har jeg sagt jeg angrer på det og virkelig elsker henne.. så NÅ gjør hun dette?

hjelp meg please

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dere har ikke barn sammen?

Hva med å ta dere en tur til en parterapaut slik at dere kan få snakket ut sammen og få luftet tankene deres foran en fagperson som kan gi dere et annet innblikk i saken?

Men helt ærlig.. JEG ville gått på dagen ved utroskap/antydning til utroskap..!

Anonym poster: be9975d9090805d1b5dddfb70957db39

Skrevet

Til pass for deg, din GJØK!!

Anonym poster: a7862e52da6086b88646d0973c6a0dc3

Skrevet

Hvorfor gidder du bli et forhold der dere tydligvis begge to ikke har det godt.

Hvis jeg ble løyet for i forholdet ville jeg gått, for det er ikke noe jeg kan akseptere.

Anonym poster: cf8b8ba1e7b9e91b58ec628b60aa8ac8

Skrevet

Drit i de tåpelige svarene ovenfor. Ting er ikke alltid perfekt. Og noen ganger gjør man ting fordi man er sur på den andre... uansett hbordan du har vert, så mener jeg hun burde komt å snakket med deg! ! Istedenfor å sove?! Hos en annen gutt? Spørr henne rett ut og forlang sannheten. . Det beste rådet jeg kan gi deg er at dere to setter dere ned å virkelig snakker sammen om hvordan dere føler og hvordan dere har det i forholdet... ikke spill spill eller gå rundt grøten. Det virker for meg som dere må ta et oppgjør. Klarer dere ikke dette, kan dere vurdere en tredjepart som kan komme med innspill? En terapeut? Det kangodt være hun elsker deg, men søker oppmerksomhet en annen plass. Elsler du henne vvirkelig- så vær så snill å Vær totalt ærlig. Fortell at oppførselen din var barnslig men kom av at du var sint.. at du ikke vil miste henne.. er hun uinteressert. . Fortjener du kamskje bedre? Lykke til!!

Anonym poster: c6a514f7665f3035f6deaf612cdb568b

Gjest yrild
Skrevet

Jeg ville ikke tilgitt utroskap utifra det du sier.

I et forhold går det opp og ned og selv om jeg har dårlige dager (uker...) er lite kommuniserende og graver meg ned i dataen er det ikke ok for mannen min å være utro, eller å lyve om hvor han sover. Hvis hun i tillegg har løyet for deg før så ville jeg funnet en bedre dame som du kan prate med og som rister litt i deg når du går i hi foran daten.

-muligens så burde du nok se på ditt forhold til husarbeidet (forventer du like mye av deg selv?) og til dataen...

Gjest yrild
Skrevet

Regner med at dere ikke har barn sammen da.

Med felles barn ville jeg gått lenge i parterapi og prøvd å tilgi, få det til å funke.

Skrevet

Jeg ville dratt. Jeg hadde aldri klart å tilgi løgner og utroskap da det bare hadde bevist for meg at det ikke var riktige følelser involvert fra den andre parten.

Anonym poster: fc6219647125ae70047ab58d1bd0822b

Skrevet

Hun sier at hun Kun har sovet på sofaen.. Men jeg vet ikke om jeg skal tur på det eller ikke.

Gjest Sommerfuggel i vinterland
Skrevet

Jeg ville ikke tilgitt utroskap utifra det du sier.

I et forhold går det opp og ned og selv om jeg har dårlige dager (uker...) er lite kommuniserende og graver meg ned i dataen er det ikke ok for mannen min å være utro, eller å lyve om hvor han sover. Hvis hun i tillegg har løyet for deg før så ville jeg funnet en bedre dame som du kan prate med og som rister litt i deg når du går i hi foran daten.

-muligens så burde du nok se på ditt forhold til husarbeidet (forventer du like mye av deg selv?) og til dataen...

Jeg er enig med deg!

Uansett hvordan man har det i forholdet så unnskylder det aldri utroskap! Er forholdet nede i en dump så må man samarbeide og kommunisere. Det løser ihvertfall ingen ting å dra inn en tredjepart (snakker ikke om fagfolk nå). Alle valg man tar får konsekvenser, og dette er hun fullt klar over. Man kan ikke spille får-ikke-nok-sympati-kortet og tro at det rettferdiggjør utroskap. Man går ut av forholdet før man legger seg ned med en annen.

Personlig hadde jeg aldri tilgitt utroskap, det er det ultimate tillitsbruddet for meg.

Skrevet

Hun sier at hun Kun har sovet på sofaen.. Men jeg vet ikke om jeg skal tur på det eller ikke.

Men om det stemmer, hvorfor løy hun om det i første omgang da? Hvorfor kunne hun ikke fortelle deg det istedenfor å si hun sov hos ei venninne?

Den som ikke har noe å skjule skjuler ingenting, vet du.

Anonym poster: d663a3ddba920cf310fa72cf90fa4b1d

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...