Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #1 Skrevet 8. mars 2013 Helt seriøst, jeg blir kvalm av tanken på husarbeid! Er så leeeei! Og så evinnelig! Vil grine, altså. Det knytter seg i magen og jeg vil bare vekk. Jeg liker et ryddig og rent hus, altså, men det at man må gjøre så MYE av det dag ut og dag inn får meg til å ville rømme langt bort! Jeg spyr! Noen råd?? Anonym poster: 30a46c730112ddca16bdc4dc71fb178b
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #2 Skrevet 8. mars 2013 Jeg setter på musikk jeg liker når jeg skal rydde og vaske, synes det går fortere da. Jeg har forsøkt lydbøker, men for min del klarer jeg ikke følge med i fortellingen. Det er uansett verdt ett forsøk, andre sier jo det fungerer bra. Bretting av tøy tar jeg alltid foran tv Anonym poster: 0cebe224ef311afa62ee0bcbaead47c5
Gjest yrild Skrevet 8. mars 2013 #3 Skrevet 8. mars 2013 La det flyte litt og ta heller et skippertak en times tid etter at barna har lagt seg. Bedre med litt rot enn at du knekker på midten! Har du en mann som du deler oppgavene med eller er du alene?
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #4 Skrevet 8. mars 2013 Om du har en mann så bør jo han bidra, med mindre han jobber like mye med vedlikehold av huset deres utendørs (snømåling, plenklipping,oppussing/vedlikeholder sykler, biler osv)som du holder på innendørs. Ellers kan jo vaskehjelp være en idè. Anonym poster: 2f4c3f9dd363e4f0544499fec1fed6a7
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #5 Skrevet 8. mars 2013 Bedre med litt rot her og der enn et rent helvete Anonym poster: 902b417c0b74f64fc54a70fc3396ad71
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #6 Skrevet 8. mars 2013 Ta skippertak La mannen få ta del i dette never-ending arbeidet Ha på musikk Nyt at det blir så mye finere og renere etterpå! Anonym poster: c95eddd34ea59055cdb3b537378829c8
wilmus Skrevet 8. mars 2013 #7 Skrevet 8. mars 2013 Kjenner meg litt igjen..men jeg er en dagdrømmer, og er ofte i en helt annen verden mens jeg holder på..så da går det egentlig greit... Det jeg blir GAL av er den konstante ryddingen etter halvannetåringen som drar ALT utover uten mål og mening...+ mannen som konsekvent legger ting fra seg første og beste ledige plass her i huset. Aaaaargh!!
Twintipp og himmelblå Skrevet 8. mars 2013 #8 Skrevet 8. mars 2013 Vaskehjelp! Hun her bretter klær og vasker, rydder t.o.m barnerom, vasker vinduer, vasker plater, ja alt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå