Gå til innhold

Gravidebukser er så VARME!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Med stoffet over magen blir jeg helt kokt, og er jo generelt ganske varm fra før. Og verre blir det nå som det går mot vår!

Skulle likt å sett bukser der stoffet i magen var i deilig, sval silke...*drømmer*

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Eg klypte av det stoffe i forrige svangerskap like mye fordi jeg ikke taklet at det var noe stramt over magen som at det var varmt fikk da buksene til å sitte oppe med ett belte :)

Skrevet

Enig! Jeg var gravid i sommer og ekstra varm av meg under graviditeten.. Var noe herk. Men jeg kjøpte noen shorts til fritiden og holdt ut i langbuksene på jobb. Gikk mye i tights og :-)

Skrevet

Det er jo gjerne dobbelt stoff på magedelen, pluss at man har genser over. Når våren kommer blir det nok mye tights og kjoler på meg.

Skrevet

Når var det dere ble ekstra varme pga graviditeten? Jeg venter og venter på gravidvarmen som jeg føler jeg ble lovet ;)

Jeg fryser lett av med og synes derfor det er så bra at det er ekstra stoff på gravidbuksene, jeg håper de passer etter graviditeten også, kanskje jeg bare kan sy inn stoffet rundt magen litt...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...