Mrs Smutt & Smilende Skrevet 8. mars 2013 #1 Skrevet 8. mars 2013 "Idé: Skal jeg prøve meg på lasagne spesial i ettermiddag? Står på døra 16.15." Det vil si at hun har stekt ferdig lasagnen, laget salat og en fantastisk hvitløksdressing til vi kommer hjem fra jobb. Makan til bra mor! Det gjør så godt for en febersyk-kropp-men-kan-ikke-være-hjemme-fra-jobb dag i dag at jeg nesten begynte å grine litt. Hurra for kvinnedagen og alle sammen
Gjest Ziva Skrevet 8. mars 2013 #2 Skrevet 8. mars 2013 Låner gjerne mamma'n din en dag Ta godt vare på henne.
Gjest Trulte med to små Skrevet 8. mars 2013 #4 Skrevet 8. mars 2013 Så snill hun er! Håper du gir henne verdens beste klem i dag da! Kos deg med nydelig middag
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 8. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 8. mars 2013 Gjett om hun skal få en stor klem både fra meg og gutta!!!
Mrs Smutt & Smilende Skrevet 8. mars 2013 Forfatter #6 Skrevet 8. mars 2013 Haha, må også le av svaret jeg fikk da jeg bekreftet at det ikke kunne passet bedre: "Konge!" Dama har lest for mye Pondus i det siste
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå