Gå til innhold

Dere som sover nakne

Anbefalte innlegg

Skrevet

Sover barna også nakne? Hvordan gjør dere det ved eventuelle overnattingsbesøk?

Anonym poster: be7e34f3fa2340189fce66ee6e9f4cf8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, hvorfor skulle de det? Barna har ikke noe imot å ha pysj på. :)

Anonym poster: c9435c8f6b7db7e2d4c680b4b99993f4

Skrevet

barna sover i truse og tskjorte (evt ulltrøye). Hverken jeg eller mannen sover nakne når barna har overnattingsbesøk!

Anonym poster: f00f7612b995b22cbe8383b545b329f6

Skrevet

barna sover i truse og tskjorte (evt ulltrøye). Hverken jeg eller mannen sover nakne når barna har overnattingsbesøk!

Det gjør vi, men vi har da vårt eget soverom. Kler selvsagt på oss før vi går ut av rommet. :P

Skrevet

Gutta sover i truse, ikke noe mer, de er så varme om natta. Minsten (19 mnd) sover i truse og t-skjorte av samme årsak. Jeg og mannen sover nakne, selv med overnattingsbesøk - fordi vi kler på oss før vi forlater soverommet. Skjønner ikke hva besøk har med saken å gjøre??

Anonym poster: bdbc437e7e4120f7d951946cf9e24b8d

Skrevet

Jeg sover med pysj, mannen sover naken. Barna blir svette og varme på natten, så de nekter å ha på pysj og sover i bleie. Regner med at de kommer til å sove i truse eller nakne når de slutter med nattbleier. Mannen sover naken selv med besøk, men kler selvfølgelig på seg undertøy før han går ut av rommet.

Anonym poster: b1981f59e545968593eb57ffa6e7334c

Skrevet

Når jeg nevnte besøk tenkte jeg på barna. Vi voksne sover nakne og nå vil barne det også. Jeg har bevisst holdt igjen. Tenker litt om barna blir vandt til å sove nakne, hva då når de har, eller skal på overnattingsbesøk. Slik jeg ser det passer det seg ikke å sove nakne i disse tilfellene. Jeg er litt redd for at barna ikke klarer å skille når det er greit og når det ikke er greit. Eller hva tror dere?

Anonym poster: be7e34f3fa2340189fce66ee6e9f4cf8

Skrevet

Hvorfor sove naken egentlig.. ?? Er det så innmari ubehagelig å ha truse på? Jeg har sovet noen ganger naken, men det er virkelig ingenting for meg.. Ekkelt og klamt.. Barna mine sover med pysj.

Skrevet

Det gjør vi, men vi har da vårt eget soverom. Kler selvsagt på oss før vi går ut av rommet. tongue.png

Hihi, det har vi og, men fikk litt skrekken etter at et "fremmed" barn kom å vekket meg midt på natten for noen år siden.....Særlig i forhold til hva det så, og evt fortalte hjemme! Så sover med truse, når ungene har overnattingsgjester :)

Skrevet

Hvorfor sove naken egentlig.. ?? Er det så innmari ubehagelig å ha truse på? Jeg har sovet noen ganger naken, men det er virkelig ingenting for meg.. Ekkelt og klamt.. Barna mine sover med pysj.

Jeg sover naken fordi jeg syns det er behagelig og i tillegg forebygger det underlivssopp :)

Anonym poster: 0398ae271d7d5a0074d9722010fe05c8

Skrevet

Det er sunt å sove naken. Også underlivet trenger litt lufting uten klær og da er jo ofte natten eneste gode alternativet ;) Jeg synes det er ubehagelig å sove med klær på. Truse går greit, selv om jeg helst vil sove uten, men andre klar finner jeg ubehagelig. Barna sover med pysj eller bare i undertøy alt ettersom alder og årstid. På overnatting har jeg alltid på meg noe, men sover naken hjemme hos oss selv om vi har overnattingsgjester. Er jo ikke akkurat som om noen skal inn til oss når vi sover. Har klær på gulvet ved siden av sengen som er lett å ta på veldig raskt om nødvendig.

Skrevet

Barna sover i pysjamas.

Jeg sover naken uavhengig av om vi har gjester. De skal da ikke opp i senga mi.

Anonym poster: 92e535ab8b390167cc82a6ba17a99c02

Skrevet

Vi voksne sover begge nakne hjemme hos oss - Uavhengig av besøk, som ikke på noe tidspunkt befinner seg på soverommet vårt. Og dersom små barn på overnatting kommer inn på soverommet så har jeg morgenkåpe rett ved senga. Foretrekker å sove uten klær, og ser ikke at det er unaturlig. Barnet sover med bleie og evt nattklær, avhengig av årstid.

Anonym poster: b4f4bf366322be36652a4d68d7689330

Gjest Julia1984
Skrevet

Eldste sover med pysj uten truse. For de som synes det er ekkelt byttes pysj veldig ofte. Om sommeren sover han naken.

Sunt for underliv å ikke være "pakket inn", få litt luft.

Skrevet

Vi sover nakne, men ikke borte hos andre. Føles litt feil av en eller annen grunn.

Datteren min elsker å sove naken og liker ikke når det er så kaldt at hun bør ha en T-skjorte. På den måten får vi alle luftet hele kroppen. Og kanskje en får et litt mer avslappet forhold til nakenhet?

Skrevet

Ungene sover i pyjamas. Har aldri tenkt på at dei kan ville sove uten klær. Kjem sikkert til å prøve meg med at det er ikkje vanlig å sove naken før en får seg kjæreste som en sover ilag med. :) (trur dere det går bra hehe)

Når eg las overskriften tenkte eg at eg ville komme inn på en tråd med smp. om me ikkje var redd for at edderkopper skulle krype inn en viss plass og legge egg slik at eg ville føde edderkopp-unger. (paradise-hotell humor)

Skrevet

Vi sover naken. Det har også ungene gjort etter de ble så stor at de klarte å bre på seg dyna selv om natta. Har de eller er på overnattingsbesøk bruker de pysj/nattkjole.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...