Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #1 Skrevet 8. mars 2013 Stoler ikke på hva jeg leser på nett. Skal gifte oss i Trondheim, og kunn det beste er godt nok på den dagen. Vi gifter oss stille denne dagen, for å så gifte oss i kirka om noen år, så vi blir bare 6 på resturant om det skulle ha betydning for valg av sted. Hvilket hotell og resturant anbefaler du i Trondheim? Anonym poster: 311c006c2c5ea619b67a8590053d032e
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #2 Skrevet 8. mars 2013 Rica Nidelven er et veldi bra hotel, bor alltid der når vi er i Trondheim. Restaurant så vet jeg ikke. Anonym poster: 37daf15e423c335ced7bf1bae47dd90d
Denunge Skrevet 8. mars 2013 #3 Skrevet 8. mars 2013 Jeg vil anbefale Rica Nidelven. De har en super fantastisk frokost! Resturanter så kommer det vel alltids ann på hva du liker. Pleide ikke å sjekke ut resturantene så veldig. Endte alltid opp på Egon eller Peppes. Men om du ligger på Rica Nidelven så har du jo Solsiden rett på andre siden av elven (direkte gangbru over) med masse spisesteder og cafeer.
DotM Skrevet 8. mars 2013 #4 Skrevet 8. mars 2013 Rica Nidelven har den beste hotell frokosten jeg har smakt. Er et veldig fint hotell. Ellers er skybaren på det nye hotellet Clarion stilig. Har ikke sett rommene så de kan jeg ikke si noe om. Ville nok valgt et av de to hotellene.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #5 Skrevet 8. mars 2013 Rica Nidelva hotell og restaurant credo <3 Anonym poster: e06be8b5e2cd059e7711ea8b2c67e962
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #6 Skrevet 8. mars 2013 Jeg bor her i Trondheim, så jeg har aldri sovet over på noe hotell her i byen. Men jeg har spist frokost (og lunsj) på Rica Nidelven hotell, og det var fantastisk!! Britannia Hotell har også god mat og en koselig atmosfære. Når det gjelder spiseplasser, kommer det litt an på hva du er ute etter. Credo har god mat, og Ai Suma. I tillegg har du Ågot Lian, den har fått mye skryt. Så har du noen "finere" restauranter som kjører femretters meny - blant annet. Har ikke vært der selv, den eneste jeg kom på i farta er "To rom og kjøkken" :-). Anonym poster: d25fbd7349a2977c15c77634c8ce437b
Gjest MMJ Skrevet 8. mars 2013 #7 Skrevet 8. mars 2013 Hvor mye koster det for ei natt på Rica Nidelva da? Kunne godt tenkt meg en helgetur opp dit ei gang....
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #8 Skrevet 8. mars 2013 Hvor mye koster det for ei natt på Rica Nidelva da? Kunne godt tenkt meg en helgetur opp dit ei gang.... https://www.rica.no/hoteller/trondheim/rica-nidelven-hotel/ Anonym poster: 5670cae74ef62b5a83d37af903f4778e
<3 2G <3 Skrevet 8. mars 2013 #9 Skrevet 8. mars 2013 (endret) Rica Nidelven kan jeg anbefale på det varmeste, både som hotell og restaurant. Hør med de hva de bruker å servere rundt da når dere skal gifte dere. De lager ikke bare fantastisk frokost!! Restaurant utenom går litt på hva dere liker av mat og forestiller dere. Restauranten 5 bord, Credo, Emilies er av toppen i byen. Et masse flotte plasser å spise, liker der meksikansk mat er Frida å anbefale. Beste tapas har jeg hørt er Sabor. Ai Suma er og bra. Er masse gode plasser men litt vanskelig når du ikke spesifiserer type mat. Endret 8. mars 2013 av 1G+1G :D
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #10 Skrevet 8. mars 2013 Nidelven er mitt favoritthotell. Stordalen sitt nye Clarion er også OK, men kan ikke måle seg med frokosten og lunchen på Nidelven. Etter å ha bodd der, er alle andre hotellfrokoster skuffende:) Av restauratner liker jeg godt Ai Suma. Veldig godt mat og hyggelig atmosfære Anonym poster: 6f53c0215fcf88c8c067ce343a58ab3d
Gjest Nerdens'mus Skrevet 8. mars 2013 #11 Skrevet 8. mars 2013 Anbefaler Ai suma hvis dere vil spise god mat i en stilligsetting. Graffi er veldig god, men litt biffhus feeling. Fratti har god mat, men er også en plass man sjelden spiser mer en to retter. Har bare overnattet på brittania i trondheim og jeg var skuffet. Romene var gamle og varme frokostservitørene var kraftig underbemmanede. Dette var i romjula kan tenkes det er bedre ellers i året. Men Spaet der er helt fantastisk med badstuer og basseng hotellets gjester kan benytte. Jonathan restauranten har god mat og en veldig fin atmosfære.
klg,2 boys now:) Skrevet 8. mars 2013 #12 Skrevet 8. mars 2013 Vil anbefale deg sterkt og ikke ta britannia.skittent og gammel uhygenisk rett og slett. Støtter aisuma på restaurant forslag
Niccolina Skrevet 8. mars 2013 #13 Skrevet 8. mars 2013 Styr unna Britannia og Royal Garden... Alt for dyrt for den gamle standarden der.. Rica Nidelven er det beste mener jeg, med fantastisk frokost! "Melkekartongen" Quality Panorama er visst også veldig bra. Men det ligger da litt utenfor byen. Restaurant vil jeg anbefale Emilies Ha en deilig bryllupsfeiring )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå