Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #1 Skrevet 8. mars 2013 Hvorfor spiller de den ikke i barnehagen? Anonym poster: 9b91a9dc15021250f6da320d239f8102
ms.Pond Skrevet 8. mars 2013 #2 Skrevet 8. mars 2013 Det er vel noe med hottentotter som ikke er politisk korrekt. Akkurat som pappaen til Pippi, som ikke fikk være konge lenger.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #3 Skrevet 8. mars 2013 Pappaen til Pippi er fortsatt konge! men han er sydhavskonge istedenfor negerkonge. Anonym poster: e8dc4ca09e5095834ecd501d2c67cf5d
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #4 Skrevet 8. mars 2013 Jeg må si at jeg som neger, som sydhavsdame tar meg mer nær av at politikere og andre gærninger tror jeg er så nærtagen og hårsår at jeg blir fornærmet over en tekst som ble skrevet i en helt annen tid, enn at noen synger om hottentotter og negerkonger altså. Det VAR jo kolonisme da negerkongepappaen ble til. Man SYNTES de var raringer, disse brune menneskene i stråhytter og bastskjørt, den gang vesle Hoa ble påtenkt, man visste ikke bedre! Latterlig. Er man bekymret for hva man formidler, kan man heller synge sangene som de skal være for så å samtale litt med ungene om gamledager og bladibla.. Anonym poster: 7392f1d8a77ac689d4c75bbadec3f2df
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå