Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #1 Skrevet 8. mars 2013 Hvor ofte farger dere etterveksten?? Jeg striper håret, og syns jeg må gjøre det ofte, drøyer det lengst mulig, ca hver 12.uke, men da er det lite pent, huff... Anonym poster: 8d45593e8b0729461984f61d17426c03
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #2 Skrevet 8. mars 2013 Jeg har også striper, tar etterveksten ca annenhver mnd hos frisør. Bruker hette. Har kommunegrått hår i utgangspunktet, så det er lite lekkert med ettervekst.. Anonym poster: d437ccd12d49951fa2d56f424613da4f
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #3 Skrevet 8. mars 2013 Man skal vel egentlig behandle håret hver 6. uke? Det fortalte min frisør meg. Anonym poster: 0f1b529ee96bc14d2002406a5ae10cdf
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå