Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #1 Skrevet 8. mars 2013 Er det virkelig så vanlig og ikke vil ha barn i bryllup? Vi giftet oss ifjor og kunne ikke tenkt oss å feire dagen uten små og større tantebarn, barn av venner osv. Vi hadde en flott dag og alle storkoste seg. Jeg leide inn den unge assistenten i bhg for å "underholde" barna. Dvs at det ble ordnet slik at de hadde et sted hvor de kunne tegne, leke og kose seg og der var hun sammen med dem. På den måten ble middagen/taler null stress, og ingen foreldre trengte forlate for å ta var epå urolige barn. Og ikke minst: barna kune forlate når de hadde spist istedet for å sitte timesvis rundt bordet. Anonym poster: 0233d10c2c95d67ff647a330dd7d9c6d
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #2 Skrevet 8. mars 2013 Vi kunne heller aldri tenkt oss å gifte oss uten alle barna i familien! Jeg hater stive ting, og med barn tilstede så blir det straks uformelt,noe som passer meg perfekt! nei ,jo flere barn jo bedre synes jeg! det er jo en fest for å feire de som har giftet seg!Så kan barna dra hjem når alkoholen kommer på bordet... Anonym poster: 0edd51c7ff7459ef4fbe79d2a8210e66
TPK Skrevet 8. mars 2013 #3 Skrevet 8. mars 2013 Jeg ville ikke hatt barn i mitt bryllup! Må vel nesten ha med mine egne da, men de må gå hjem og legge seg etter middagen Jeg mener bryllup skal være litt høytidelig og festlig, og da passer det ikke med barn mener jeg.
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #4 Skrevet 8. mars 2013 Vi hadde barn i bryllupet fra 1 til 10 år. Det var bare koslig. Vi brydde oss ikke så mye om om barna fikk litt oppmerksomhet innimellom. Det var bare koslig. Når de ble trøtte fikk de gå å legge seg i en campingvogn utenfor festlokalet. Foreldrene byttet på å se etter dem der slik at de ikke trengte å gå hjem selv om barna ble trøtte. Anonym poster: 6ab14fb7bfd7406f8d030ad3bf3c2e87
Anonym bruker Skrevet 8. mars 2013 #5 Skrevet 8. mars 2013 Vi ønsket ikke barn i bryllupet vårt, ikke engang våre egne. Men så var det noen andre voksne i familien som sa at om ikke barna (de andre barna) ble invitert, så kom ikke de heller. Jeg skulle vært tøff nok til å si at det var dems valg, men jeg valgte å invitere alle med barn.... Det ble et kaos uten sidestykke. Svigerfar (som var forkjemper for at barna skulle komme) herja med ungene under middagen, under talene, og fløy rundt med minste barnebarne på armen og sa "se her, se her, se hva hun kan, se hva hun gjør": Veldig forstyrrende for oss andre som ønsket å prate sammen. Men hey, det var jo ikke VÅRT bryllup..... eller var det? Anonym poster: 890e132bc004e6f1c08331521402916d
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå