Gå til innhold

Dere som plages med svette/vond lukt, hjelp meg...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvilken deo sverger du til? Jeg svetter ikke sånn at jeg får våte ringer under armene, men blir litt småklam. Og lukter "vondt" ganske kjapt.

Help me...

Anonym poster: 33aee6055d57bc08d876711a14382232

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Aluminiumsklorid fra apoteket. Bruker den veldig sjelden. Den er kjempebra. Svir og klør men er verdi det den ene natta i mnd

Skrevet

Jeg kjøpte sånne peelinghansker/vaskevotter og Tea Tree Body Wash på Body Shop i en periode jeg hadde samme problem som deg, og synes det hjalp på lukten, iallefall! Du kan jo prøve stop24 mot selve svetten, har ikke brukt den selv men kjenner flere som er fornøyd. Den får du kjøpt på apoteket :)

Anonym poster: f515d053844cb12383e94ff6be25cabd

Skrevet

Det som hjelper for meg er å bytte deo en gang i måneden. Da rekker ikke kroppen å bli "immun" mot den. Når kroppen er blitt immun så virker ikke deodoranten lenger, og det lukter! Mange av venninnene mine har det på samme måten. For tiden bruker jeg biotherm sin.

Skrevet

Aluminiumsklorid fra apoteket. Bruker den veldig sjelden. Den er kjempebra. Svir og klør men er verdi det den ene natta i mnd

Har denne, og bruker den sjelden. Den hjelper veldig, og den hjelper lenge, men det svir så sinnsykt :P har på veldig lite, enda våkner jeg neste morgen og er knall rød og tørr/utslett (?) under armene. Ikke så fint :P må smøre med fultighetskrem og kortison i et par dager for å bli fin igjen, så jeg har gitt opp.

Tenker mer på å finne en hverdagsdeo som kan funke :)

Skrevet

Det som hjelper for meg er å bytte deo en gang i måneden. Da rekker ikke kroppen å bli "immun" mot den. Når kroppen er blitt immun så virker ikke deodoranten lenger, og det lukter! Mange av venninnene mine har det på samme måten. For tiden bruker jeg biotherm sin.

Aaaha :) lurt !! Når jeg tenker meg om så høres det ut som jeg har erfart det samme. Kjøpte en deo på apoteket for et par mnd siden, var sååå forrnøyd. Men nå begynner problemet å lure seg tilbake. Det skal jeg prøve :)

Skrevet

Bruk deoderant for menn, jeg bruker sterilan. De er sterkere og "mannelukten" forsvinner etter noen minutter :P

Anonym poster: 74c0bd35664d79943316da3c03af20ec

Skrevet

Jeg skrev et lignende innlegg for noen mnd siden. Etter fødselen slet jeg sånn med svette og lukt! Fikk tips om vichy sin deo. Vichy anti et eller annet. Den er hvit og har rød kork. Kjøp den på apoteket. De som jobber der anbefaler den og jeg vet mange er fornøyde. Bruk den i noen uker så skal du se det blir bedre. Den kamuflert ikke bare lukt med stopper svetteproduksjonen litt. Jeg hadde prøvd tusen forskjellige deodoranter, og denne var den eneste som funket! :)

Skrevet

Jeg skrev et lignende innlegg for noen mnd siden. Etter fødselen slet jeg sånn med svette og lukt! Fikk tips om vichy sin deo. Vichy anti et eller annet. Den er hvit og har rød kork. Kjøp den på apoteket. De som jobber der anbefaler den og jeg vet mange er fornøyde. Bruk den i noen uker så skal du se det blir bedre. Den kamuflert ikke bare lukt med stopper svetteproduksjonen litt. Jeg hadde prøvd tusen forskjellige deodoranter, og denne var den eneste som funket! :)

Jeg bruker forresten å variere blandt vichy sine. Bruker den med røde og grønne. Bytter på det jeg også. :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...