Gå til innhold

Gratulerer med kvinnedagen, kranglere!


Anbefalte innlegg

Gjest sug lut
Skrevet

Så lenge hore er skjellsord og lønnsforskjellene består er kvinnedagen nødvendig.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer med dagen! Jeg feirer dagen med et lite opprør i familien og forlater dem for en uke. Flyet til New York går om et par timer :)

 

Synes kvinnedagen har en berettigelse når lønnsforskjellene består i Norge og kvinner ellers i verden fortsatt er langt unna å ha samme muligheter som menn.

Skrevet

Gratulerer med dagen til alle, og god tur til Iiiiik.

Skrevet

Gratulerer med dagen, og god tur til Iiiik! Lev livet i New York :D

Skrevet

Gratulerer med dagen!

 

God tur til NY liiiiik :)

Skrevet

Nå er det natta for norske kolleger i NY. Fin dag, shopping, god mat og masse skravling. Fin kvinnedag, men får jobbe litt med solidariteten når jeg kommer hjem...

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg synes det er strålende kjempestas at du oppdaterer oss heimføinger derbortefra i Junaiten - kos deg voldsomt! :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...