Gjest sug lut Skrevet 8. mars 2013 #1 Skrevet 8. mars 2013 Så lenge hore er skjellsord og lønnsforskjellene består er kvinnedagen nødvendig.
Iiiiik Skrevet 8. mars 2013 #2 Skrevet 8. mars 2013 Gratulerer med dagen! Jeg feirer dagen med et lite opprør i familien og forlater dem for en uke. Flyet til New York går om et par timer Synes kvinnedagen har en berettigelse når lønnsforskjellene består i Norge og kvinner ellers i verden fortsatt er langt unna å ha samme muligheter som menn.
Gjest Ziva Skrevet 8. mars 2013 #3 Skrevet 8. mars 2013 Gratulerer med dagen til alle, og god tur til Iiiiik.
ms.Pond Skrevet 8. mars 2013 #4 Skrevet 8. mars 2013 Gratulerer med dagen, og god tur til Iiiik! Lev livet i New York
Iiiiik Skrevet 9. mars 2013 #6 Skrevet 9. mars 2013 Nå er det natta for norske kolleger i NY. Fin dag, shopping, god mat og masse skravling. Fin kvinnedag, men får jobbe litt med solidariteten når jeg kommer hjem...
Gjest sug lut Skrevet 9. mars 2013 #7 Skrevet 9. mars 2013 Jeg synes det er strålende kjempestas at du oppdaterer oss heimføinger derbortefra i Junaiten - kos deg voldsomt!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå