Gjest Ziva Skrevet 8. mars 2013 #1 Skrevet 8. mars 2013 Spør Liten om hva hun ønsker til kosemat i kveld. Poteter, blomkål, gulrøtter og brunsaus var svaret. Er du sikker spør jeg, du vil ikke ha noe kjøtt da? Nei, men jeg tar gjerne litt brokkolie. Vi er tydligvis ikke noen pizza og taco familie
Gjest sug lut Skrevet 8. mars 2013 #2 Skrevet 8. mars 2013 Så greit - bortsett fra at jeg sjøl hadde blitt bare middels happy av kaninfor til kosemat.
Gjest Ziva Skrevet 8. mars 2013 #3 Skrevet 8. mars 2013 Du er nok ikke den eneste Luten. Hun skal få sitt ønske. Men gubben og jeg er nok litt mer blodtørstige, så indrefileen ligger i kjøleskapet og blir vår middag.
ms.Pond Skrevet 8. mars 2013 #4 Skrevet 8. mars 2013 Her blir fredagsmiddagen opp til pappaen, jeg jobber sent i kveld. Så da gjetter jeg på grandis eller pasta og kjøttsaus. Juhu, foodiehjertet fryder seg.
bIomstre Skrevet 8. mars 2013 #5 Skrevet 8. mars 2013 Her blir barna oppdratt til fredagspizza og ekte kjærlighet I dag lager jeg deigen, mens eldste baker den ut og fyller den. Hun og jeg har en filmdate etter minste er i seng, så det vanker nok litt popcorn også - Ah, fredagskos!
Gjest Ziva Skrevet 8. mars 2013 #6 Skrevet 8. mars 2013 Ingenting i mot pizza hjemmelagd pizza er noe av det beste jeg kan få. Men jentungen liker ikke pizza, ikke spesielt glad i taco, pølser skal helst grilles og får hun valg vil hun heller ha grønnsaker og fisk. Vi får bare nyte det så lenge det ikke er motsatt
bIomstre Skrevet 8. mars 2013 #7 Skrevet 8. mars 2013 Ingenting i mot pizza hjemmelagd pizza er noe av det beste jeg kan få. Men jentungen liker ikke pizza, ikke spesielt glad i taco, pølser skal helst grilles og får hun valg vil hun heller ha grønnsaker og fisk. Vi får bare nyte det så lenge det ikke er motsatt Jeg var sånn selv som barn. Hadde Raw-food og sushi vært kjent den gang hadde jeg vært i himmelen!
frk Nilsen Skrevet 8. mars 2013 #8 Skrevet 8. mars 2013 Fredagspizzaen er hellig Gutta spiser pizza og ser film, vi venter med vår pizza til de er i seng. I dag blir det masse små posjonspizzaer med ulik topping. - serrano, basilikum, fersk mozzarella - veggisvariant med blåmuggost, cherrytomat, bakt paprika og sjarlotløk - pepperoni og cherrytomater og ja, rødvin Dette sier jeg sikkert hver uke, jeg liker fredager!!
Gjest sug lut Skrevet 8. mars 2013 #9 Skrevet 8. mars 2013 Samme her, frk. Nilsen, fredagspizza er hellig. Og her er det alltid den samme ungevennlige hjemmelagede med pølse!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå