Babykilo Skrevet 8. mars 2013 #1 Skrevet 8. mars 2013 Eldste våkna kl 2:30. Han hadde hatt mareritt og kom smygende opp i senga mi. Det tok tid før han sovna, for han var litt oppskjørta. Da sovner jo ikke jeg heller. Rett før 4 våkna minsten. Han hadde tissa på seg og måtte ha full vask og trøst. For å slippe å re opp midt på natta, la jeg han hos storebror i min seng. Jeg la meg i storebrors seng. Da var jeg så våken og kald at jeg ikke fikk sove. Og nå er det morgen igjen. Ha en fin dag! Heldigvis fredag!
Musemorbr / Skrevet 8. mars 2013 #2 Skrevet 8. mars 2013 Uffda. Her fikk vi andre leksjon i temaet natteskrekk. Ikke den beste natta nei. Men nå er en ny, flott dag her, så nå skal vi bare kose oss.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå