Gå til innhold

En av de nettene, dere vet...


Anbefalte innlegg

Skrevet

Eldste våkna kl 2:30. Han hadde hatt mareritt og kom smygende opp i senga mi. Det tok tid før han sovna, for han var litt oppskjørta. Da sovner jo ikke jeg heller. Rett før 4 våkna minsten. Han hadde tissa på seg og måtte ha full vask og trøst. For å slippe å re opp midt på natta, la jeg han hos storebror i min seng. Jeg la meg i storebrors seng. Da var jeg så våken og kald at jeg ikke fikk sove.

 

Og nå er det morgen igjen. Ha en fin dag! Heldigvis fredag!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Uffda. Her fikk vi andre leksjon i temaet natteskrekk. Ikke den beste natta nei. Men nå er en ny, flott dag her, så nå skal vi bare kose oss. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...