seigdamererbest Skrevet 8. mars 2013 #1 Skrevet 8. mars 2013 Hver morgen våkner jeg med en sterkt önske om at jeg kan se et bittelite vårtegn, men nei da....minus 20 i dag og 10 cm nysnö! Lei vinteren! Men det positive (i fölge stedets hjemside) er at hullet i isen holdes fremdeles åpent for de som vil bade når de tar badstu i dag.......jippi....
Gjest sug lut Skrevet 8. mars 2013 #2 Skrevet 8. mars 2013 Jeg tror beskjeden om det badehullet hadde gjort meg mer deprimert enn både snø og temp. Hvor bor du, Sibir?
bIomstre Skrevet 8. mars 2013 #3 Skrevet 8. mars 2013 Anbefaler ikke å døyve depresjonen slik de innfødte i saunaland gjør i allefall! Men hva med en liten påskeferie til sørvestlandet? Det burde man jo egt få på blå resept! Løk i potte innendørs hjelper også
Anne-B. Skrevet 8. mars 2013 #4 Skrevet 8. mars 2013 Her er det -12 og masse snø. Vet ikke om jeg gidder en vinter til.
Gjest sug lut Skrevet 8. mars 2013 #5 Skrevet 8. mars 2013 Bare for å gi deg en grunn til å flytte, Anne-B, her er det strålende sol, et par kalde grader som vil vippe i pluss utpå dagen (det er pluss to i kroken på balkongen, tipper jeg) og selv om den vårsola ikke gjør mine store hele-veggen-vinduer noen tjeneste så har den fått førti tagetesbabyer til å spire. Hurra for våren!
Gjest amandine Skrevet 8. mars 2013 #6 Skrevet 8. mars 2013 Ah vestland velstand! Leverte i bhg i 2 minus og sol, vår i skogen og hakkespett i full gang med detronisering av trær. Fantastiske bhgdamene hadde dekket til utefrokost i solveggen og havregrøt og kakao. Kan man bedre ha det når man er fire år og skal i barnehagen? Selv er jeg hjemme før kveldsvakt, har bestilt rørlegger(som faktisk har lovet å komme i dag alt) og vasket vinduene så solen slipper inn. Og mini-irisene jeg kjhøpte sammen med mini-påskeliljene på mester grønn blomstrer!! Det er så sinnsykt godt med vår!!
LillaGorilla♥♥ Skrevet 8. mars 2013 #7 Skrevet 8. mars 2013 Ja, her i vest skinner sola, og gradene viser pluss! Deilig!
seigdamererbest Skrevet 8. mars 2013 Forfatter #8 Skrevet 8. mars 2013 Ah vestland velstand! Leverte i bhg i 2 minus og sol, vår i skogen og hakkespett i full gang med detronisering av trær. Fantastiske bhgdamene hadde dekket til utefrokost i solveggen og havregrøt og kakao. Kan man bedre ha det når man er fire år og skal i barnehagen? Selv er jeg hjemme før kveldsvakt, har bestilt rørlegger(som faktisk har lovet å komme i dag alt) og vasket vinduene så solen slipper inn. Og mini-irisene jeg kjhøpte sammen med mini-påskeliljene på mester grønn blomstrer!! Det er så sinnsykt godt med vår!! Ja, her i vest skinner sola, og gradene viser pluss! Deilig! Dere er flinke til å muntre opp altså....Facebook flommer over av sånne "det er sol og vår ute, se på bildene av de vakre snöklokkene bla bla bla" og alt jeg ser er snö,snö,snö :-(
seigdamererbest Skrevet 8. mars 2013 Forfatter #9 Skrevet 8. mars 2013 Jeg tror beskjeden om det badehullet hadde gjort meg mer deprimert enn både snø og temp. Hvor bor du, Sibir? Bading i iskalt vann bygger karakter, sier de her borte. Du blir full av sisu!! Sisu er det som får deg til å reise deg når du er aller lengst nede, hoppe lengst i skihopping og gå raskest på ski. Stryk raskest på ski, det var vist doping som gjorde finnene raske ;-)
Gjest sug lut Skrevet 8. mars 2013 #10 Skrevet 8. mars 2013 Ikke ta fra meg Juha Mieto. Han er alltid konge.
frk Nilsen Skrevet 8. mars 2013 #11 Skrevet 8. mars 2013 Jeg tror beskjeden om det badehullet hadde gjort meg mer deprimert enn både snø og temp. Hvor bor du, Sibir? Enig!
seigdamererbest Skrevet 8. mars 2013 Forfatter #12 Skrevet 8. mars 2013 Ikke ta fra meg Juha Mieto. Han er alltid konge. Jeg har konferert med mannen og bestemt at du skal få beholde Mieto!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå