Gå til innhold

husker du hvor lenge du brukte smokk og bleie?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var 18mnd når jeg sluttet med bleie og nesten 6 ( Flau ) når jeg slutta med smokken,jeg nektet egentlig og greit. husker du hvor lenge du brukte bleie og smokk?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Husker det ikke :P Men har blitt fortalt at jeg slutta med bleier da jeg var ca 3år. Jeg brukte ikke smokk i det hele tatt men hadde kosebamse med meg overalt. Den har jeg enda, men koser ikke med den da. Beholdt den av sentimentale grunner :D

Skrevet

Jeg sluttet vist med bleier da jeg var et drøyt år, men veide opp med å suge på tommelen til skolealder. Datteren min sluttet med bleie både dag og natt i god tid før 2årsdagen, men smokken sitter som støpt...

Skrevet

Fått fortalt at jeg greide å holde meg og gå på potta når jeg var rundt 2 år uten problemer, men jeg likte tøybleiene så godt at jeg nektet å slutte med dem før jeg var rundt 4...

Brukte ikke smukk, men kosepute®. Sluttet å dra den rundt ved ca skolestart. Slapper fremdeles desidert best av med en ordentlig fjærpute som jeg kan kose med hjørnene på da... :P

Skrevet

Husker godt da jeg sluttet med smokk. Da var jeg klar for skolestart og hadde allerede lært å lese...

Bleie husker jeg ikke når jeg sluttet med, men mamma sier jeg var 2,5 år.

Skrevet

Morsomt og høre :) Godt det ikke bare var meg som sluttet sent med smokken eller tommelen da:)

Skrevet

Jeg fikk fortalt at jeg sluttet med både smukk og bleie når jeg var ett og et halvt :) Jeg skulle nemlig få en Pippi Langstrømpe-dukke om jeg slutta der og da :P

Skrevet

Oi flink du var da

Skrevet

Slutta visstnok med smokk da jeg var 4år-

Bleie 1.5 år

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...