Gå til innhold

Hva tenker dere om denne dama?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun hadde kjærest/samboer i noen år. Ble gravid og flyttet "hjem" til mamma&co for å få mer hjelp med babyen. Ble slutt med kjæresten og fikk kjærest ny mens hun var gravid. Ble slutt med denne, hun fødte en pike høsten 2012, kalte henne Verona Isabell og legger ut bilder og skryt på fb (sånn som alle førstegangsmødre) hele tiden. Omtrent hver dag er det statusoppdateringer om at hun har bestilt klær eller sko på nett og går og venter på pakke i posten. Vet ikke om hun har fullført vgs, tror ikke det. Legger ut venninnebilder med utringninger og lårkorte kjoler. Har nå ny kjærest som hun legger ut kosebilder med.

En bekjent, alt dette over er "fakta" fra selveste facebook.

Hva tenker dere om henne?

Hvor gammel tror dere hun er?

Anonym poster: 128f8e3c010c1540f43575e53afe5b9f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor gammel hun er, er umulig å si. Hun er uansett umoden og virker ikke spesielt ansvarsfull.

Anonym poster: 2f3d77f891ccc6864100f0549267cf3c

Skrevet

Hvorfor vil du vite hva vi tenker om dette? Og hvorfor er du så opptatt av denne dama?

Det lurer jeg på da...

Skrevet

Tja, jeg tipper hun er under 40 siden de fleste ikke er så fruktbare etter det. Tipper under 30 også, siden hun flyttet hjem til mamma.

25-27 tipper jeg, for hadde hun vært yngre enn det hadde du vel ikke følt et behov for å starte en egen tråd om henne...

Anonym poster: f160ca46f47fb363053ac4eb2deffe02

Skrevet

Jeg er bare nysgjerrig. Kunne likegjerne være hun som var halvnaken på forsida til lokalavisa, men nå ble det nå denne dama... Av og til er det dib-damer her inne som liker å prate om andre. ;)

hi

Skrevet

Jeg tenker at hun ikke har det så veldig bra med et slikt behov for eksponering... Og så tenker jeg at du selv, HI, er litt spesiell som har et sånt behov for å hevde deg gjennom å oute henne her på dib. Høres ut som mindreverdskomplekser...

Anonym poster: 2d10ecf5a651f3408246833813aa03b5

Skrevet

En ting er å prate om andre.. En annen ting er, som en skriver ovenfor, å oute henne her.. Og det virker som om du vil ha oss til å skrive nedsettende om en dame vi ikke vet noe om, annet enn det du skriver. Det synes jeg blir for dumt.

Mulig jeg har misforstått deg, -men det er det inntrykket innlegget ditt gir meg.

Jeg tenker at denne damen du skriver om sikkert har sine grunner til å gjøre det hun gjør. La henne gjøre det i fred du.

Skrevet

Hvis man mener eller tenker noe om noen andre så har man mindreverdighetskomplekser??? Hehe, det var jo også en konklusjon ;)

Jeg mener mye om mange jeg. Det finnes mange dumme folk og mange som tar elendige valg i livet. Og jeg har en mening om mange av dem. Er det ikke normalt? Hvis ikke, så kjenner jeg VELDIG mange som er unormale :D

Skrevet

Hvis man mener eller tenker noe om noen andre så har man mindreverdighetskomplekser??? Hehe, det var jo også en konklusjon ;)

Jeg mener mye om mange jeg. Det finnes mange dumme folk og mange som tar elendige valg i livet. Og jeg har en mening om mange av dem. Er det ikke normalt? Hvis ikke, så kjenner jeg VELDIG mange som er unormale :D

Hvis du outer dem på den måten som det skjer her vil jeg umiddelbart tolke det som om man har et problem med personen, ja. Og om hensikten med tråden er å få andre med på vognen/få medhold i at vedkommende er gal, ja, da vil jeg mene man ikke er helt god i skallen. Ofte skyldes ting mindreverdskomplekser, misunnelse eller lignende.

Dette er IKKE det samme som å mene noe om folk. Man kan også prate om folk, men ikke i en nedlatende tone som det skjer her. Hadde HI uttrykt bekymring for sin venninne hadde det vært noe annet, men her oppfordres det faktisk til å mobbe,.

Anonym poster: 2d10ecf5a651f3408246833813aa03b5

Skrevet

Jeg tenker at DU er problemet her som er så opptatt av denne damen. Sjalusi? Hva er det hun gjør som plager deg?

Og navngi navnet på barnet hennes er ikke så lurt, tenk om hun er her inne?

Anonym poster: 7b9fcc113325877a9908d7ff15edd9f3

Skrevet

Jeg skjønner hvordan dere oppfatter det, men jeg synes egentlig litt synd i dama! Hun er ikke en venninne av meg, men mer en gammel bekjent. Jeg tenker bl.a. på stabilitet ift. ungen - hvis det er mange involverte og hun er mye bortreist/ute på byen. Og lurer også på hvor hun får alle pengene fra hvis hun ikke har utdannelse og jobb... Hun bruker myye penger på klær og sko og er i tillegg alene om utgiftene. Jeg synes hun tar umodne valg og synes det er synd hun eksonerer seg og sin datter så mye for "hele verden"... Håper da hun beholder denne nye kjæresten og at det går bra med dem... Hun er forresten 30 år til neste år.

hi

Skrevet

Hun høres ung, dum og løs i trusa.

Anonym poster: 09f5dffeb8f519c48dc08da789815b80

Skrevet

Jeg skjønner hvordan dere oppfatter det, men jeg synes egentlig litt synd i dama! Hun er ikke en venninne av meg, men mer en gammel bekjent. Jeg tenker bl.a. på stabilitet ift. ungen - hvis det er mange involverte og hun er mye bortreist/ute på byen. Og lurer også på hvor hun får alle pengene fra hvis hun ikke har utdannelse og jobb... Hun bruker myye penger på klær og sko og er i tillegg alene om utgiftene. Jeg synes hun tar umodne valg og synes det er synd hun eksonerer seg og sin datter så mye for "hele verden"... Håper da hun beholder denne nye kjæresten og at det går bra med dem... Hun er forresten 30 år til neste år.

hi

Men så la være å bry deg da, og hvis det viser seg at du er oppriktig bekymret for barnet eller du får nys om noe så får du heller sende inn en bekymring til BV da. Utenom det så kan hun fint være en fungerende mor selv om hun går i miniskjørt og stikker på byen i helgene. Vi er alle forskjellige, og kanskje hun har sine grunner til å være slik hun er. Det er lov å tenke sitt, men siden du faktisk ikke vet hvordan barnet har det eller egentlig så mye om henne i det hele tatt siden hun kun er bekjent så hvorfor tenker du på henne? Hvis hun "Plager" deg på fb så slett henne som venn da!

Anonym poster: 7b9fcc113325877a9908d7ff15edd9f3

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...