Gå til innhold

hva har barnet ditt i senga?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Her er det 2 bamser og MANGE smokker.(14mnd)

 

Ser mange venner har leker i sengene til unga, men jeg syntes det er rart å by på lek der man skal sove. Eller er det normalt for de fleste?

 

Anonym poster: e897bfed44b417613ff32ca48dd81f8f

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Sorry, så nå at det alt er en lignenes tråd her :)

 

Anonym poster: e897bfed44b417613ff32ca48dd81f8f

Gjest Kira bjeffer
Skrevet

Yngste på snart 13 mnd har ingenting annet enn dyne. Eldste derimot skulle gjerne hatt med seg hele rommet sitt oppi senga.

Skrevet

3-4 bamser, 4-5 smokker, en melodileke med svak lyd :)

 

Anonym poster: 10bcc430fea5d8605cd54cc37bbec066

Skrevet

Ikke leker i sengen her. Bare smokker hos ettåringen. Har prøvd å introdusere kosedyr, men hun er ikke interessert. Hun vil heller gjerne ha en smokk i munnen og holde en i hver hånd, pluss helst ligge på to.. ;-)

 

Fireåringen har kosedyr.

 

Anonym poster: b0b2b0fa23f86d2d9054948c68f6ae52

Skrevet

5 åringen har en pute fra Ikea og et kosteteppe.

 

4 åringen har en bamsehund, en bamsekatt og et koseteppe.

 

Anonym poster: 1adfb8b61f1579172a50b699ba043b0f

Skrevet

Ikke leker nei, skal ikke leke i senga -man skal sove. Hun har masse smokker og kosekluter/kaniner.

Skrevet

Har mammaen og pappaen sin :P

Skrevet

4 åringen har 6-7 små bamser, og en stor bamse. + koseklut. Leker hører ikke hjemme i sengen på natta. Jeg kjenner også et par som lar datteren, riktignok på 9år, ha alt mulig i sengen. Jeg skjønner ikke at jenta får plass selv.

 

Anonym poster: 094ea3ca63aac5edea8b65af062bb946

Skrevet

En kosebamse, en smokk og en vannkopp.

 

Anonym poster: 0476f910907f8a344488c75d7fce58c2

Skrevet

4 åringen har 6-7 små bamser, og en stor bamse. + koseklut. Leker hører ikke hjemme i sengen på natta. Jeg kjenner også et par som lar datteren, riktignok på 9år, ha alt mulig i sengen. Jeg skjønner ikke at jenta får plass selv.

 

Anonym poster: 094ea3ca63aac5edea8b65af062bb946

Men syv-åtte bamser, det er noe annet altså :P

 

Anonym poster: 0476f910907f8a344488c75d7fce58c2

Gjest Julia1984
Skrevet

Kosebamsen, smokk og tutekopp med vann. Eldste har to små leker.

Skrevet

Begge barna har vannflaske, kosedyret sitt og yngste har smokk i tillegg

 

Anonym poster: 12c9d081e57711683f79f42c756509fc

Skrevet

Eldstemann har bare kosekluten. Kunne aldri hatt mer for da ender det bare opp med at det forstyrrer han fra å sove. Har hendt at han har sovet med div nips som har vært det store da, som medalje, en spes bamse eller noe.

 

 

Minstemann har og bare en koseklut og en bamse.

 

Anonym poster: 9396ea85b7589629ba999a60144a3557

Skrevet

Femåringen har dyne og pute. Toåringen har dyne, pute of av og til et kosedyr (hender han ber om å få ha med et i senga).

Babyen har soveskinn og dyne, og en liten uro hengende over senga, men sover det meste av natta i dobbelsenga.

 

Anonym poster: 2a5f437597fd49bacd5e1e0d46855726

Skrevet

Maaange bamser og noen dukker, pute, dyne, 2-3 kosekluter, og ull tøfler/sokker i fotenden. Hu trives med å ha det sånt, leker seg ikke i senga og legger seg til å sove med en gang om kvelden. Hu synes vel bare det er kos å ha alle bamsene og dukkene hu er så glad i oppi senga. Og så fremt det ikke går utover søvnen og det å falle til ro om kvelden har jeg ingenting imot det.

Hadde senga full av sånt når jeg selv var liten og det var bare kos så da lar jeg vesla også få ha det sånn

Skrevet

Gutten har dyne og pute, to kosekluter og en stor, myk kosekanin :)

 

Ofte vil han ha med seg et teppe, en leke eller en av de myke pels-pynteputene fra sofaen og da får han det :) En av oss går da bare inn igjen ila kvelden og tar ut igjen teppe/leke/pute så ungen får mer plass.

 

Anonym poster: 7ad3323af266f8d65efc47f0c51b1467

Skrevet

8 - åringen har en bok, pute og dyne.

5 - åringen har pute og dyne nå, men etter at hun sovnet plukket vi ut 7 puter, 5 bamser, et lekekassa-apparat, 4 bøker, fargeblyanter, gullmynter til piratkostyme, malebok og 3 barbiedukker..... Hun hamstrer alt oppi der før hun sovner ;)

Minste på straks 2 har 1 smokk, en kosklut (gasklut), dyne og en tøykanin.

 

Leker hører ikke til oppi senga, den er for å soves i mener vi.

 

Anonym poster: 9918cc309190e5b75da364fc82c93cda

Skrevet

hun er 17mnd , har dyne,pute,sutt,koseteppet sitt og bamsen hu fikk av pappan sin når hun kom til verden (3verdenskrig om den blir borte) heh:-)

Skrevet (endret)

Gutten på 2 har en bamse eller to, en kosepute og sutten.

 

Jenta på 4,5 har senga full av dukker og kosedyr, hun skal helst ha alle sammen, gjerne en barbie-dukke også, sover best da, sier hun....

Endret av Andy loves 3
Skrevet

1-åringen min har en stor bamse, en liten tøydukke og en liten kosehund. Ellers har hun en stor pute, koseteppe, dyne og smokker. Hun liker at det er litt trangt ;-)

Skrevet

Jenta på 3 år har en bamse, koseklut, kosepledd og ei bok. Hun pleier å få se litt i bøker før hun sovner.

 

Tvillingene på 12 mnd har mange smokker, ett par bamser, pledd, koseklut og ei uro over senga.

 

Anonym poster: 6de78ada235eada46eb9163d98edf904

Skrevet

Alle bamsene han finnet skal være med men det er bare en han koser med. Ellrs så har han dyna, han har også en sånn musikkdings som hengef åå kanten av senga og spiller musikk helt rolig i 10-15 min. Har også en hjørnepute

 

Anonym poster: cd2e5a279a2afc146769018fa6939083

Skrevet

Dyne, pute, smokk, kosefilla og 2 kosedyr :)

 

Han er 7 måneder.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...