Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #1 Skrevet 7. mars 2013 Har tatt paracet, men vet at det eneste som hjelper er det med ibux. Hvor farlig er det å ta en? Vet at om jeg legger meg med hodepine våkner jeg med det. Det er muskulært.... 22 uker på vei.. Anonym poster: b0f651b263f8d00fc63630740a5afd31
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 7. mars 2013 #2 Skrevet 7. mars 2013 http://mammanett.no/gravid/paracet Det er svar fra farmasøyt. Verst i første og siste trimester. Hva med en lang varm dusj og noen avslapningsøvelser for å myke opp? Samt sortere tankene, skrive lister osv, hvis det er årsaken til anspentheten? Og så en telefon til legen for å høre hva du kan gjøre med dette fremover, siden det tydeigvis ikke er et engangstilfelle? God bedring
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #3 Skrevet 7. mars 2013 http://mammanett.no/gravid/paracet Det er svar fra farmasøyt. Verst i første og siste trimester. Hva med en lang varm dusj og noen avslapningsøvelser for å myke opp? Samt sortere tankene, skrive lister osv, hvis det er årsaken til anspentheten? Og så en telefon til legen for å høre hva du kan gjøre med dette fremover, siden det tydeigvis ikke er et engangstilfelle? God bedring Sliter med ødelagt nakke etter en ulykke, så hjelper ikke med lister her. Og med bekkenløsning som gjør at jeg går som en 90åring så hjelper ikke det på resten av ryggen....er ikke bare en ku som er løs! Men takk for link, jeg prøver meg på en halv... Anonym poster: f9a4f53bb93dd5f4eeeba0b7ea7d70d0
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #4 Skrevet 7. mars 2013 Føler med deg, jeg skal ha med en pakke ibux på fødestuen og stappe i meg max dose så snart ungen er ute, blir helt desperat av å ha så fuckings vondt i hodet hele tiden, og paracet alene hjelper ingenting Men tør ikke risikere barnet mitt, så får heller være knurrende drage i 5 måneder til... Anonym poster: a02ae27215396aad641dcf3ee825635d
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #5 Skrevet 7. mars 2013 Føler med deg, jeg skal ha med en pakke ibux på fødestuen og stappe i meg max dose så snart ungen er ute, blir helt desperat av å ha så fuckings vondt i hodet hele tiden, og paracet alene hjelper ingenting Men tør ikke risikere barnet mitt, så får heller være knurrende drage i 5 måneder til... Anonym poster: a02ae27215396aad641dcf3ee825635d He he. Fikk et bilde i hodet av deg liggende å ete piller så fråden sto Noe må jeg ta. Står på rimelig høye doser til vanlig, av alt med rød trekant på.... Så paracet alene blir litt lite, men har klart meg til nå. Blir lyssky, kvalm og nesten så jeg kaster opp når det står på som verst..... Anonym poster: f9a4f53bb93dd5f4eeeba0b7ea7d70d0
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå