Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #1 Skrevet 7. mars 2013 ...STAKKARS barna til dem som er med! At foreldrene har vært med på et sånt program. Og hvem vil i det hele tatt utlevere seg slik på tv? Foran familie/venner og andre bekjente + totalt ukjente... hmm. Anonym poster: c3a641071327e500c744040fd57e13e2
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #2 Skrevet 7. mars 2013 Kåt på mer enn sex, kanskje? Anonym poster: c40175ca88f69f84f718c95b5d0136b1
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #3 Skrevet 7. mars 2013 Jeg ser greia til HI, klart det.. Og de ville kanskje fått like god hjelp hos en annen terapeut. Vet ikke om de som er med mottar noen goder av noe slag..? Og det heter seg også at sex-fokuset ikke kom tydelig frem da folk meldte seg på.. SÅ det kan jo hende de ble 'lurt'.. Og så den andre siden av saken.. Ja, flaut for ungene sikkert. Men har på følelsen av at de to parene som var med, var nærmere 'avløsning' enn forsoning for å si det sånn. Og heldige er vel de barna som har foreldre som har fått hjelp til å bli mer enn bare samarbeidspartnere igjen? Kanskje var det nettopp å være med i dette programmet som hindret foreldrene deres i å gå fra hverandre..? At det var dette programmet som gjorde at det miljøet de vokser opp i ble en sunnere miljø..? Itte vet, je.. Anonym poster: 8d93664c4f359d3a6002a82a93c7fdb7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå