skinnfilla Skrevet 7. mars 2013 #1 Skrevet 7. mars 2013 Har ikke gjort dette før , må de skylles rene inne etterpå ? Ligge i vann i natt kanskje?
Mamma til 3? Skrevet 7. mars 2013 #2 Skrevet 7. mars 2013 Det har ikke jeg gjort noen gang, skylt dem reine altså. Bare blåser til det ikke er mer igjen, og så enda litt mer for sikkerhetsskyld. Har til dags dato enda ikke kjent lukt fra eggene i etterkant
Gjest amandine Skrevet 7. mars 2013 #3 Skrevet 7. mars 2013 Neida, du kan skylle dem litt, og la dem stå i eggekartongen og tørke over natten. Så trær du dem på pinne, strikk i begge ender av etter for å holde på plass og så maler du i vei. Hvis du vil ha mer solide egg fyller du dem med gips til slutt.
skinnfilla Skrevet 7. mars 2013 Forfatter #4 Skrevet 7. mars 2013 Neida, du kan skylle dem litt, og la dem stå i eggekartongen og tørke over natten. Så trær du dem på pinne, strikk i begge ender av etter for å holde på plass og så maler du i vei. Hvis du vil ha mer solide egg fyller du dem med gips til slutt. Du er god:) Skal ha de med på skolen, men vi skal male noen hjemme og, så takk for tips:D
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #5 Skrevet 7. mars 2013 Bare ett tips, jeg kjøpte faktisk en sprøyte på apoteket som jeg kan "blåse" eggene med, istedet for den eggeblåseren til 80 kroner på hobby-butikken, funker som fy Anonym poster: 2511409ad13d705d41e2693b3134a46b
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå