Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #1 Skrevet 7. mars 2013 Underlivet mitt ble aldri helt bra etter første fødsel. Jeg håpet og trodde jo lenge at det skulle gå seg til, men det gjorde aldri det. Jeg har ikke gjort noe med det, ville bli ferdig med fødsler først, og nå vet jeg at det ikke blir mer barn på meg. Jeg har ikke de veldige plagene, bortsett fra at det rent kosmetisk ikke ser pent ut, og det kjennes ikk slik som før. Alt er så "åpent" og "slapt" (sorry detaljer) og det ødelegger mye for sexlivet både i forhold til hvordan det ser ut, og i forhold til den endrede følelsen. Jeg skal ta celleprøve i neste uke, og skal da høre med fastlegen om det er mulig å gjøre noe med det, men tenkte å høre med dere her inne om det er noen med erfaring? Anonym poster: d078f9dafed20deec9f13e04c586b4a8
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #2 Skrevet 7. mars 2013 Jeg kanbare svare for ei venninne som gjorde det i sin tid. Hun hadde ikke barn, da, men mente hun hadde et 'uheldig' utseende fra naturens side.. Hun hadde komplekser for kjønnsleppenes størrelse og fikk endret utseende gjennom plastisk kirurgi. Hun har aldri sagt at hun har angret på dette.. Men dette er heller ikke det vi snakker oftest om. Vet også at det finnes en nettside hvor damer med komplekser for utseenndet sitt nedentil, legger ut bilder.. Kan jo være verdt en titt..? (Husker ikke adressen til siden nå, men kan forsøke å google den for deg dersom du ønsker..) Anonym poster: cb6c09ffe8431affe8af3137843aa442
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå