Monajenten Skrevet 7. mars 2013 #1 Skrevet 7. mars 2013 Jeg ser flere fraråder NKI, da spesielt interiørkonsulent. Har hørt flere si akkurat det, og det er vel "bare" et kurs, om jeg ikke tar feil? Da lurer jeg på hvordan den generelle oppfatningen av NKS er? Jeg skal snart i permisjon og har tenkt å ta en del dag via NKS, da hovedsakelig dag med studiepoeng, tenker ca. 40 stp totalt. Disse dagene er i samarbeid med blant annet Markedshøgskolen og andre høgskoler. Er dette noe som også stiller svakt? Jeg tar fagene for å videreutvikle meg innenfor mitt fagfelt.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #3 Skrevet 7. mars 2013 Jeg vet ikke jeg, jeg har lyst å ta fagskole på NKI eller NKS. Men er usikker. Jeg har ikke utdannelse.. Tenker også på eacademy, det er skole med to opptak i året. Anonym poster: 914a65d021e98309b36c9f505eeab1a6
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #4 Skrevet 7. mars 2013 Ville hellere valgt nettstudie via BI, jeg. Du kan ta mer eller mindre en hel bachelorgrad der i ditt eget tempo. Eksamen kan du ta over hele landet. Synes det har fungert bra for meg - du bli en del av en virtuell studiegruppe med faglærer og så er det en eller to samlinger i faget per semester slik at man kan stille spørsmål. Veldig bra opplegg! Markedsføring og økonomi er bra og annerkjent på BI. Disse fagene kan du bruke til det meste egentlig. Anonym poster: 02a9f924919fb7cbec9ac9af5f17596b
Monajenten Skrevet 7. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2013 Ville hellere valgt nettstudie via BI, jeg. Du kan ta mer eller mindre en hel bachelorgrad der i ditt eget tempo. Eksamen kan du ta over hele landet. Synes det har fungert bra for meg - du bli en del av en virtuell studiegruppe med faglærer og så er det en eller to samlinger i faget per semester slik at man kan stille spørsmål. Veldig bra opplegg! Markedsføring og økonomi er bra og annerkjent på BI. Disse fagene kan du bruke til det meste egentlig. Anonym poster: 02a9f924919fb7cbec9ac9af5f17596b Takk for svar! Skal ta en titt på nettsidene deres. Jeg har lyst til å ta en del forskjellige fag så spørs om de har alle der, men det går gjerne an å ta litt her og litt der:-)
Monajenten Skrevet 7. mars 2013 Forfatter #6 Skrevet 7. mars 2013 Jeg vet ikke jeg, jeg har lyst å ta fagskole på NKI eller NKS. Men er usikker. Jeg har ikke utdannelse.. Tenker også på eacademy, det er skole med to opptak i året. Anonym poster: 914a65d021e98309b36c9f505eeab1a6 Takk for svar:-) Eacademy har jeg ikke hørt om, har de alle mulige fag?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå