PintSizedDictator Skrevet 7. mars 2013 #1 Skrevet 7. mars 2013 Tusen tusen takk for at dere har tatt dere tid og bry med å gi meg gode råd, både i tråden og på pm. Dere er helt fantastisk fine. I en slik tung stund så har dere hjulpet meg mer enn dere kanskje tror. Det er knappe 3 dager siden jeg fikk vite om at min mann ville skilles og allerede er jeg fokusert på hva jeg må gjøre. Det er lengre tid mellom gråtetoktene. Jeg får ting gjort. Jeg hadde ikke klart det uten dere, det må jeg bare si. Jeg er sjeleglad for at jeg valgte å åpne meg her inne. Det føles som om et par steiner er løftet fra byrden og det syns jeg dere burde vite. Dere har vært til stor hjelp. *gruppeklem*
CaptainHindsight Skrevet 7. mars 2013 #2 Skrevet 7. mars 2013 Ja, det er virkelig mange fine mennesker her inne Bidro dessverre ikke med noen annet enn klemmer, men jeg stjeler gjerne en gruppeklem jeg også
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 7. mars 2013 #4 Skrevet 7. mars 2013 Så flott at du har fått hjelp av dibhønene! Det er ikke alltid så dumt å henge her, mange kloke hoder. Håper du fortsetter å holde fokus, hever hodet og ser fremover. Og tillater deg å sørge, det er viktig! Stor klem!!
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #5 Skrevet 7. mars 2013 Leste innlegget ditt for tre dager siden, godt å høre du er på "beina". Føler så inmari med deg.. En GOD klem til deg. Anonym poster: f7e2fd375a8f76fadc8939ce9bf5bfaf
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #6 Skrevet 7. mars 2013 Jeg tenker masse paa deg, og haaper du kommer sterkere ut av dette. Anonym poster: c978ef979e1e6d6732f33d6ad2f43592
Kathrine. Skrevet 7. mars 2013 #7 Skrevet 7. mars 2013 Det kjem til å ordne seg for deg. Helt sikkert. Men det kan sjølvsagt ta litt tid. DU er ei flott dame. Og du er heldig som har så skjønne barn. Husk å glede deg over det som er bra også.
Gjest Kira bjeffer Skrevet 7. mars 2013 #8 Skrevet 7. mars 2013 Jeg synes også du fikk mange flotte svar i tråden. Ønsker deg masse lykke til fremover, vi heier på sterke deg!
mvt Skrevet 7. mars 2013 #9 Skrevet 7. mars 2013 Jeg tenker også på deg, akkurat som om du var en nær venninne. Dette kommer du til å fikse! Stor og god klem til deg Miip
Countess Skrevet 7. mars 2013 #10 Skrevet 7. mars 2013 Så godt å høre!! Merkelig som det er her inne, så har jeg faktisk tenkt på deg i mitt "virkelige liv" også så du har mange i ryggen! Vet ikke om jeg bidro med noen gode råd, men jeg hiver meg også gjerne med i en sinnsyk gruppeklem <3
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #13 Skrevet 7. mars 2013 Har ikke lest tråden før nå, og kjenner jeg blir sint! Stå på, slike menn er ikke verdt å samle på! Både du og barna er så mye mer verdt, og kanskje dere får det bedre uten han. Han er der jo ikke for barna uansett, og virker usympatisk. Du er tøff, en stor og god klem til deg. Ta godt vare på deg selv Anonym poster: eeca38d21d867a383038e931772369be
☆☆☆ Skrevet 7. mars 2013 #14 Skrevet 7. mars 2013 Lukke til med framtida. Det er betre å vere aleine enn i dårleg selskap, og ein mann som velger vekk familien sin er dårleg selskap for deg. Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå