Gå til innhold

tror du på et liv etter døden?

Anbefalte innlegg

Skrevet

selv liker jeg å tro at man lever vidre... møter kjære man har mistet. men fæle ting som skjer i verden får meg til å tvile enkelte ganger. men så er det noe der som kommer tilbake hele tiden. barndomstroen min sitter i..;)

Anonym poster: 4cf1de76e1db3b8d50cc2c916a49019a

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nei, det gjør jeg ikke.

Anonym poster: 5e03bad587b83e3a8f128e616ca366af

Skrevet

Jeg kan ikke forestille meg at jeg bare skal bli borte, så ja, jeg tror faktisk på det. Er ikke religiøs på noen måte, men jeg tror nok at vi får nytt liv etter døden :) Kanskje som noe helt annet, eller kanskje som menneske igjen, men liv får vi nok garantert :) Fin tanke!

Skrevet

jeg tror på et liv før døden ;)

Skrevet

Jeg tror at det er noe, men jeg vet ikke hva. Men noe må det være.

Jeg jobber på sykehjem og på en avd. hvor de aller fleste er alvorlige syke. Føler at jeg må tro for å takle å jobbe der, men vet som sagt ikke helt på hva.

Skrevet

Tror desverre ikke på et liv etter døden. Skulle gjerne ønske at jeg kunne trodd på det, for det er en langt mer behagelig tanke at man skal et sted enn INGENTING *grøss*

Skrevet

Ja, men jeg har funnet meg til ro med at jeg ikke kan vite hva det er, bare at det er godt. Jeg liker å tro at jeg da får møte mine kjære igjen selv om jeg ikke ser noen praktisk løsning på det. Alder og kroppslige plager kan hvertfall ikke ha noe å si. Og folk som ble tidlig enke(mann) og funnet kjærligheten igjen skaper jo visse utfordringer, men dette legger jeg i hendene til andre =)

Anonym poster: 45c66284f3db271a52d2c9ddfb38226f

Skrevet

Etter å ha vært døden nær, tror jeg ikke på liv etter døden. Skulle ønske det var det, men vett inderst inne at det ikke er noe etterpå. Alt blir svart, det er ikke vondt og heller ikke skummelt... Det er de som sitter igjen med savnet det er værst for...

Anonym poster: 337e64c287336ef8a88cb96f0814c8a8

Skrevet

Ja,det gjør jeg.

Ikke på en religiøs måte,men jeg tror vi alle kommer til en bedre plass der vi ikke har den ondheten som vi har på denne jorden. Denne ondskapen tror jeg kommer til å kvele oss alle som en sakte men sikkert over en stund...

Anonym poster: 9d533081625c540a8e0259da66f7b5d6

Skrevet

Nei, dessverre. Jge tror det bli akurta sånn som det var før vi ble født: ingenting.'

Men jeg HÅPER på "ett eller annet" etter døden og at jeg tar grundig feil.

Anonym poster: 778e07a4a498a46147369286e7c32ef1

Gjest Julia1984
Skrevet

Tror ikke på et liv i den forstand, men tror det "er noe" etter døden. Etter å ha vært tilstede når en bekjent døde av kreft er jeg absolutt sikker på dey

Skrevet

Opp

Anonym poster: 4cf1de76e1db3b8d50cc2c916a49019a

Skrevet

Nei, huff, Jeg håper da virkelig at man er ferdig når man er død. Synes det høres ut som et mareritt jeg med et liv etter døden. I teorien kanskje en fin tanke. Men hva med hun som har blitt enke 3 ganger? Hvilken mann skal hun dele etterlivet med? De sitter jo alle 3 der og venter.

Ser for meg en verden enda mer komplisert enn nå, også siden det livet skal vel liksom også vare evig? Nei, det ville være en fryktelig tanke å ha på dødssengen at man skulle måtte ha enda et liv...

Anonym poster: e59b586bc1f836a89d3b545a8b4b780a

Skrevet

Jeg tror ikke det og håper ikke det. Er så sliten at jeg håper jeg får hvile i fred når jeg en gang dør.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...