Gå til innhold

Frosting cupcakes


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva anbefaler dere, smørkrem el Angel feather icing? Mtp smak og utseende...

 

Anonym poster: 434a8df63a3d484d24ff6848adadf200

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Smørkrem smaker best, angel feather icing ser best ut - den er mer glansfull. Så det er et spørsmål om prioritering - smak eller utseende... ;) Personlig foretrekker jeg cupcakes som smaker godt fremfor de som ser fantastiske ut, men ikke er så gode.

 

Anonym poster: 90476d4a75135f3722cb5d2e0a3baa92

Skrevet

Jeg syns Angel feather icing både smaker best og ser best ut

Skrevet

Må man ha kremortartari i AFI, funker det uten?

 

Anonym poster: 434a8df63a3d484d24ff6848adadf200

Skrevet

Etter min erfaring funker det uten. :)

Må legge til at selv om jeg synes smørkremen smaker best, er det kun om den blir laget med ekte meierismør. Ei venninne lager smørkrem med melange, det blir forferdelig...

 

#2

 

Anonym poster: 90476d4a75135f3722cb5d2e0a3baa92

Skrevet

melange er da ikkje smør heller! kunstig framstilt og produsent kan ikkje gå god for at den ikkje inneheld transfett... bremyk er ok alternativ til smør, men eg trur på det som er naturleg!

 

Anonym poster: 439afa7746f1aa742592b49d21eeb935

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...