Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #1 Skrevet 7. mars 2013 Hva anbefaler dere, smørkrem el Angel feather icing? Mtp smak og utseende... Anonym poster: 434a8df63a3d484d24ff6848adadf200
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #2 Skrevet 7. mars 2013 Smørkrem smaker best, angel feather icing ser best ut - den er mer glansfull. Så det er et spørsmål om prioritering - smak eller utseende... Personlig foretrekker jeg cupcakes som smaker godt fremfor de som ser fantastiske ut, men ikke er så gode. Anonym poster: 90476d4a75135f3722cb5d2e0a3baa92
Gjest mphs Skrevet 7. mars 2013 #3 Skrevet 7. mars 2013 Jeg syns Angel feather icing både smaker best og ser best ut
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #4 Skrevet 7. mars 2013 Må man ha kremortartari i AFI, funker det uten? Anonym poster: 434a8df63a3d484d24ff6848adadf200
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #5 Skrevet 7. mars 2013 Etter min erfaring funker det uten. Må legge til at selv om jeg synes smørkremen smaker best, er det kun om den blir laget med ekte meierismør. Ei venninne lager smørkrem med melange, det blir forferdelig... #2 Anonym poster: 90476d4a75135f3722cb5d2e0a3baa92
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #6 Skrevet 7. mars 2013 melange er da ikkje smør heller! kunstig framstilt og produsent kan ikkje gå god for at den ikkje inneheld transfett... bremyk er ok alternativ til smør, men eg trur på det som er naturleg! Anonym poster: 439afa7746f1aa742592b49d21eeb935
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå