Gå til innhold

Mamma og eksen min på fb

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har to barn med denne mannen, som jeg da skilte lag fra for hele 4 år siden.

Jeg er ikke venn med han på fb, og her om dagen ser jeg tilfeldigvis at mamma driver å liker alt han legger ut på profilen sin! Jeg visste at de var venner, men at hun var så "på" han hadde jeg ikke trodd.

Han har tydeligvis en åpen profil da, siden jeg kan se alt. Vet ikke om mamma tenker over det. Men hun vet at vi har et anspent forhold, selv om vi begge har nye partnere.

Jeg skal ikke spørre mamma om dette, for det skjønner jeg blir smålig.

Jeg prøvde først å ikke tenke på det, men selv om det er smålig så irriterer det meg grønn!! Hvorfor har hun behov for dette? Og tenk om min nye mann ser det? Er det ikke spesielt?

Alt en skal tenke på...

Anonym poster: dea16cf1269320b2fd1d5dfb8f3f1fd7

Videoannonse
Annonse
Gjest yrild
Skrevet

Jeg tenker at så lenge dere har barn sammen er det en stor fordel at din mor kan ha et greit forhold til eksen din. Og å trykke like på facebook gjør jeg vel ikke akkurat kun til mennesker jeg liker spesielt godt...

Skrevet

Det var spesielt, jeg hadde nok ikke funnet meg i at min mamma hadde så tett kontakt med min eks..men det er meg da..

Anonym poster: 62a2d424364951fb4118857548032e8c

Skrevet

Han er far til hennes barnebarn, så det er en relasjon mellom dem om du liker det eller ikke. Ville nok bare oversett det og ikke tenkt mer på det. Din nye mann har ingenting med relasjonen mellom din mor og din eks.

Skrevet

Joda, skjønner veldig godt at jeg egentlig ikke har noe med det å gjøre og prøvde derfor å ikke tenke på det.

Men tanken dukker stadig opp... altså at det irriterer meg! Hva kan jeg tenke for å ikke la det gå innpå meg? Livredd for å bli så irritert at jeg buser ut med det en dag.

Hun kommenterer også som;

"Flott sommerbilde av deg, Thomas".

Hun er ofte mer ivrig på hans profil!

Hi

Skrevet

Hun er vel mer ivrig på hans profil enn på din fordi hun snakker mer med deg i det virkelige liv enn hun gjør med ham?? Bare en teori.

Og kommentarer som "flott sommerbilde av deg" er virkelig det jeg anser som en helt vanlig kommentar. Jeg kan godt si slikt til venner og bekjente uten at set betyr noe annet enn akkurat det.

Slå tankene over på noe annet. Vær heller glad for at moren din har kontakt med faren til dine barn, han er jo en viktig del an hennes barnebarns liv. Jeg tenker at jeg hadde syns det var hyggelig å ha kontakt med mitt barns besteforeldre om vi skulle skilles en dag, på begge sider..

Skrevet

Skulle det spille noen rolle at din nye mann så dette? At din mor har en vennskapelig tone med faren til barnebarna hennes er vel bare hyggelig? At du har et anstrengt forhold til ham, mener du det skulle være grunn til at hun skulle ta avstand fra ham? (Naturligvis med mindre han har vært voldelig mot deg eller barna og at det er årsaken til deres anstrengte forhold).

Skrevet

Ja, dere har jo helt rett, det klarer jeg å se sånn objektivt sett.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...