Babykilo Skrevet 7. mars 2013 #1 Skrevet 7. mars 2013 Alt godteri har emballasje som bråker. Hvorfor!? Det er kun til bry! På kino irriterer det de andre som er tilstede, og hvis man skal smugspise på kjøkkenet mens ungene får eplebiter, er det risikosport for ikke å bli oppdaga. Forstår ikke hvorfor alt må ha knitrepapir, i tillegg går det grøss nedover ryggen på meg når jeg krøller det sammen. Argh!
frk Nilsen Skrevet 7. mars 2013 #2 Skrevet 7. mars 2013 ...i tillegg blir man avslørt av mann og barn når man prøver å snoke til seg noe en ettermiddag
Babykilo Skrevet 7. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2013 Ja, det er helt tåpelig. Jeg stemmer for mykt papir uten lyd...
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #4 Skrevet 7. mars 2013 Det sjokoladepapiret freia hadde før var best! Anonym poster: e2a0742d955c99a2d6f3ec0fd283f488
Balumpalump Skrevet 7. mars 2013 #5 Skrevet 7. mars 2013 Send forslag produsentene da vel! Og argumenter med at det er umulig å smugspise godteriet slik det er nå
stratosku Skrevet 7. mars 2013 #6 Skrevet 7. mars 2013 Haha, kjenner meg så igjen. Jenta på 3 år har lært seg å høre om jeg står på kjøkkenet for å smugspise sjokolade, og plutselig kommer de små føttene løpende inn på kjøkkenet med verdens lureste blikk! Går virkelig ikke an å lyge seg unna heller
Foccacia Skrevet 7. mars 2013 #7 Skrevet 7. mars 2013 Haha, kjenner meg så igjen. Jenta på 3 år har lært seg å høre om jeg står på kjøkkenet for å smugspise sjokolade, og plutselig kommer de små føttene løpende inn på kjøkkenet med verdens lureste blikk! Går virkelig ikke an å lyge seg unna heller Hehe, samme her
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå