TPK Skrevet 7. mars 2013 #1 Skrevet 7. mars 2013 Synes det ser veldig fint ut til å være så billig, men jeg tenker det må være for godt til være sant. Det er bare tostjerners, men når det ligger sentralt spiller vel det liten rolle? Bryr meg ikke om det er restaurant, bar, parkering, basseng, osv. Ellers hotell å anbefale?
what a drittkjerring Skrevet 7. mars 2013 #2 Skrevet 7. mars 2013 Helt fint hotel. Rommene er små da(vi bestilte vanlig dobbeltrom) og det jeg husker best derfra var det utrolig stygge sykehusgrønne sengetøyet Badet var nytt og fint. TV og minibar og store deilige vinduer som kunne åpnes Frokosten var helt grei. Typisk skandinavisk med brødskiver og musli. Jeg reiste med en venninne og vi fikk turen til en utrolig snill pris. Det, og beliggenheten var absolutt viktigst for oss. Personalet var også utrolig hyggelig.
Ooops I did it AGAIN Skrevet 7. mars 2013 #3 Skrevet 7. mars 2013 Vi bodde der. Som en campingvogn nesten;) Bittelite rom, men har alt du trenger. Er jo nært alt i sentrum. Verdt den prisen du betaler, og man er jo lite på hotellet på en bytur:)
Collette Skrevet 7. mars 2013 #4 Skrevet 7. mars 2013 Helt greit! Knøttlite rom, men der er man jo nesten ikke. Anbefales!
what a drittkjerring Skrevet 7. mars 2013 #5 Skrevet 7. mars 2013 Det er verken restaurant eller basseng der men mener å huske det var en bar. Om ikke på hotellet så rett ved siden av. I senere tid har jeg bodd på Grand med mannen. Det ligger jo nærmest PÅ Strøget og har en helt annen standard. Kan absolutt anbefales selv om prisen blir en annen. Og jeg er en sucker for billige hotell Hvis du skal reise med en venninne/søster fks, blir dere nok ikke å bli så mye på rommet uansett og da ville jeg absolutt gått for Cabinn.
sologsommer Skrevet 7. mars 2013 #6 Skrevet 7. mars 2013 Har ikke boet der, men har du prøvet og søke på www.trivago.dk De reklamere masse på dansk tv om dagen. Fandt et super billigt hotel igennem de, men det var i utlandet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå