Februargullet2013 Skrevet 7. mars 2013 #1 Skrevet 7. mars 2013 Jeg,samboeren og lille gull + foreldre og svigerforeldre, skal ta Strømstad-Sandefjord i morgen, så skal jeg,samboeren og lille gull ut på shopping tur på stor senter og Søndag familie middag . Ska dere noe koselig =)
Foccacia Skrevet 7. mars 2013 #2 Skrevet 7. mars 2013 Ja Her skal gutten på besteforeldrebesøk i helga, så skal jeg og mannen ha en romantisk helg alene. Ikke lenge til babyen kommer nå, så blir siste gang på lenge. Vi har skjelden barnevakt, og når vi har det har vi alltid planer. Så skal bli godt å bare pleie forholdet
Februargullet2013 Skrevet 7. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2013 Høres utrolig deilig ut det ja:) Kos dere masse
HH80 Skrevet 7. mars 2013 #4 Skrevet 7. mars 2013 Ja! vi skal noe veldig hyggelig .Oog takk og pris for det for dette har vært en dritt uke som begynte med blødninger og spontanabort på mandag : (( men imorgen drar vi på hytta på fjellet! meg, mannen og alle tre ungene. På en av nabohyttene skal min bestevenninne med sine unger være så da skal vi tilbringe helgen i slalombakken, skiløypa og solveggen : ) Det skal blir godt å komme seg bort etter disse dagene!
Februargullet2013 Skrevet 7. mars 2013 Forfatter #5 Skrevet 7. mars 2013 Kondolere så masse ;( det er ikke noe hyggelig at du mistet. Men bra du tenker positivt da og at du vil hygge deg på fjellet, Kos dere masse
Foccacia Skrevet 7. mars 2013 #6 Skrevet 7. mars 2013 stolt_guttemamma: takk i like måte HH80: så trist å høre, håper dere koser dere på hytta
kvinne38 Skrevet 7. mars 2013 #7 Skrevet 7. mars 2013 Jeg blir hjemme alene, så tenkte å bruke tid på hestene. Barbere bort vinterpelsen og stusse man. Koselig å holde på i stallen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå