Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #1 Skrevet 7. mars 2013 De siste dagene har jeg vært småkvalm og brystene sprenger hele tiden. Det er 6 dager til mensen. Er det for tidlig å teste? Anonym poster: 774cf798d7771135f2699ad6ce4519d4
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #2 Skrevet 7. mars 2013 Jeg ville ventet, men det er fordi det er pms symptomer hos meg. Vet ikke hvor riktig svar du får på testen 6 dager før heller. Anonym poster: 6c53648815eadf353855fabdc832021e
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #3 Skrevet 7. mars 2013 Ja, det er fire dager for tidlig. Lykke til. Anonym poster: 1aeac8de14a03ec19be7860e1b63fef7
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå