Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #1 Skrevet 7. mars 2013 Lurer litt på en ting. Skal gå opp i lønn (høyere ansinnitet) samme mnd som jeg går ut i barselsperm, altså har startet perm den mnd lønna skal opp. Vil jeg få den nye lønna i permen? Kan nevne at arbeidsgiver betaler lønn og tilbakebetales av NAV. Anonym poster: 281c8e823f3332dc3f6b92625b07251e
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #2 Skrevet 7. mars 2013 Lurer litt på en ting. Skal gå opp i lønn (høyere ansinnitet) samme mnd som jeg går ut i barselsperm, altså har startet perm den mnd lønna skal opp. Vil jeg få den nye lønna i permen? Kan nevne at arbeidsgiver betaler lønn og tilbakebetales av NAV. Anonym poster: 281c8e823f3332dc3f6b92625b07251e Normalt sett får du ikke lønnsøkning før du begynner å jobbe igjen. NAV refunderer ikke lønnsøkning i permisjonen så vidt jeg vet. Anonym poster: dadab063540a24f75b0796818966b73f
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #3 Skrevet 7. mars 2013 nei det får du ikke, skjedde det samme med meg. Anonym poster: 388f08bb3a28fd63d0ae6bf8cce40cde
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #4 Skrevet 7. mars 2013 Æsj, da taper man jo masse penger på permisjonen da. Trodde man ikke skulle det? Anonym poster: 281c8e823f3332dc3f6b92625b07251e
TPK Skrevet 7. mars 2013 #5 Skrevet 7. mars 2013 Jeg gikk opp i lønn halvveis i permisjonen, og har fått den nye lønnen nå de siste mnd. <jobber i staten.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #6 Skrevet 7. mars 2013 Jeg jobber i kommunen, så kan jo håpe. Anonym poster: 281c8e823f3332dc3f6b92625b07251e
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #7 Skrevet 7. mars 2013 Jeg jobber i kommunen, så kan jo håpe. Anonym poster: 281c8e823f3332dc3f6b92625b07251e Da forskutterer sikkert arbeidsgiveren din lønn? Jeg jobber i staten og vi får med oss alle lønnsøkninger når vi er i perm. Men min arbeidsgiver får ikke denne lønnsøkningen refundert fra NAV. Anonym poster: 7664781f7ee03a3ebcc08a0d8efb78ff
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #8 Skrevet 7. mars 2013 Ja, det gjør de. Så de vil jo tape på å ha meg i perm itilfelle. Jaja, blir spennende å se på lønnsslippen den mnd. Anonym poster: 281c8e823f3332dc3f6b92625b07251e
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #9 Skrevet 7. mars 2013 Jeg jobber i private og hos oss må vi vente til perm er over før vi får lønnsøkning. Anonym poster: d70947d40ad304049de3bb1951a9eb62
DaTuMa Skrevet 7. mars 2013 #10 Skrevet 7. mars 2013 Hvis arbgiver forskutterer lønna de er det de som må velge om de vil dekke mellomlegget. For de får ikke lønnsøkningen din dekket av nav
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #11 Skrevet 7. mars 2013 Ok. Takk for svar alle sammen Anonym poster: 281c8e823f3332dc3f6b92625b07251e
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå