Gå til innhold

Opp i lønn i permisjon?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Lurer litt på en ting. Skal gå opp i lønn (høyere ansinnitet) samme mnd som jeg går ut i barselsperm, altså har startet perm den mnd lønna skal opp. Vil jeg få den nye lønna i permen? Kan nevne at arbeidsgiver betaler lønn og tilbakebetales av NAV.

 

Anonym poster: 281c8e823f3332dc3f6b92625b07251e

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Lurer litt på en ting. Skal gå opp i lønn (høyere ansinnitet) samme mnd som jeg går ut i barselsperm, altså har startet perm den mnd lønna skal opp. Vil jeg få den nye lønna i permen? Kan nevne at arbeidsgiver betaler lønn og tilbakebetales av NAV.

 

Anonym poster: 281c8e823f3332dc3f6b92625b07251e

Normalt sett får du ikke lønnsøkning før du begynner å jobbe igjen. NAV refunderer ikke lønnsøkning i permisjonen så vidt jeg vet.

 

Anonym poster: dadab063540a24f75b0796818966b73f

Skrevet

nei det får du ikke, skjedde det samme med meg.

 

Anonym poster: 388f08bb3a28fd63d0ae6bf8cce40cde

Skrevet

Æsj, da taper man jo masse penger på permisjonen da. Trodde man ikke skulle det?

 

Anonym poster: 281c8e823f3332dc3f6b92625b07251e

Skrevet

Jeg gikk opp i lønn halvveis i permisjonen, og har fått den nye lønnen nå de siste mnd. <jobber i staten.

Skrevet

Jeg jobber i kommunen, så kan jo håpe.

 

Anonym poster: 281c8e823f3332dc3f6b92625b07251e

Skrevet

Jeg jobber i kommunen, så kan jo håpe.

 

Anonym poster: 281c8e823f3332dc3f6b92625b07251e

 

Da forskutterer sikkert arbeidsgiveren din lønn? Jeg jobber i staten og vi får med oss alle lønnsøkninger når vi er i perm. Men min arbeidsgiver får ikke denne lønnsøkningen refundert fra NAV.

 

Anonym poster: 7664781f7ee03a3ebcc08a0d8efb78ff

Skrevet

Ja, det gjør de. Så de vil jo tape på å ha meg i perm itilfelle. Jaja, blir spennende å se på lønnsslippen den mnd.

 

Anonym poster: 281c8e823f3332dc3f6b92625b07251e

Skrevet

Jeg jobber i private og hos oss må vi vente til perm er over før vi får lønnsøkning.

 

Anonym poster: d70947d40ad304049de3bb1951a9eb62

Skrevet

Hvis arbgiver forskutterer lønna de er det de som må velge om de vil dekke mellomlegget. For de får ikke lønnsøkningen din dekket av nav

Skrevet

Ok. Takk for svar alle sammen :)

 

Anonym poster: 281c8e823f3332dc3f6b92625b07251e

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...