Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #1 Skrevet 7. mars 2013 Jeg blir helt sjokkert når jeg ser hvilket syn barn har på seg selv og andre! Uff, tenk at barn nede i 6-årsalderen ønsker at dem er mye tynnere enn det dem er, og at dem allerede da har sterke meninger om kropp og utseende Uff, hvordan unngå å "gå i den fella" som forelder? Vet jo at dem blir påvirket av alt og alle rundt seg, men hvordan kan man håndtere dette på en god måte? Heldigvis er barna enda små, men er jo greit å være forberedt når tiden kommer! Verden er blitt ett fælt sted! Anonym poster: 6ef3e45b5e235b4374223e1875cbba59
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #2 Skrevet 7. mars 2013 Får helt vondt av han gutten. Han mister jo barndommen sin med den late moren som propper han med mer usunn mat. Er grusomt med kroppsynet til de 6åringene og. Jeg tror det beste for barna våre er å lære dem at alle er like mye verdt uansett størrelse og at man er forskjellige, samtidig gi de nok selvtillitt og et godt selvbilde.. Noe som kan gjøres md å være gode rollemodeller selv og. Anonym poster: 99b652f26d787b4636a626b8f85616e2
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå