Gjest ♥♥♥InMyHeart♥♥♥ Skrevet 7. mars 2013 #1 Skrevet 7. mars 2013 Jeg blir imponert og rørt av omtanken og godheten som blir vist i tråden om hun som plutselig opplever at mannen vil ut av forholdet. Man kan si mye om irriterende anonyme og kranglete hormontroll, men det har vist seg gang på gang her inne at når noen er i virkelig trøbbel, så trår man til og prøver å råde og oppmuntre så godt man kan. Det er mye kunnskap og erfaring samlet på disse sidene, og det gjør godt å se den omsorgen hun som sliter får. Det er ikke alltid at kvinner er kvinner verst, vel så ofte er det girl-power og søsterskap som dominerer - og godt er det
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #2 Skrevet 7. mars 2013 Jeg blir også rørt og engasjert av denne tråden. Når en navngitt og kjent bruker spør om hjelp i en forferdelig vanskelig situasjon så viser dib/bim seg fra sin beste side Håper og tror at hun får god hjelp av alle råd og at hun opplever å få god støtte. Anonym poster: 6085348a8af105c26f7ecc80d57f5cd9
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå