Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #1 Skrevet 7. mars 2013 Babyen min på et år har omgangssyke. Hun kastet opp en gang i går morges og har hatt veldig diare, men formen har vært grei egentlig og i går ettermiddag spiste hun litt middag og drakk melk. Hun har sovet godt natt - trodde jeg.. helt til vi skulle stå opp for da lå hun i sengen fullstendig tilgriset av inntørket oppkast! Hun har altså ligget i sengen sin, en halv meter fra min, og kastet opp i løpet av natten uten at jeg har våknet... jeg blir redd av å tenke på hva som hadde skjedd hvis hun satt det i halsen! Og jeg skjønner ikke hvorfor jeg ikke har våknet.. jeg kan ikke huske å ha registrert en eneste lyd fra henne.. jeg føler meg som en forferdelig mor nå Anonym poster: e88f4393d3af2edffced0336b917f5c1
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #2 Skrevet 7. mars 2013 Har jeg aldri opplevd. Min skriker når hun kaster opp. Anonym poster: d604538d863ba3f988743c1a9b4445b1
Gjest sussie77 Skrevet 7. mars 2013 #3 Skrevet 7. mars 2013 Ikke opplevd det selv. Men hun har sikkert kastet opp i søvne og da er det ikke så rart at du ikke har merket det.
Gjest Sommerfuggel i vinterland Skrevet 7. mars 2013 #4 Skrevet 7. mars 2013 Huff da! Jeg skjønner du blir redd, tror nok vi alle tenker at "hva hvis vi ikke våkner og barnet setter det i halsen.....", men nå gikk det heldigvis bra. Dere slapp unna med skrekken. Men at du er en forferdelig mor, hvorfor skulle du vært det? Som sussie77 skriver så kan hun ha kastet opp i søvne og når man ikke er våken og babyen ikke har gitt noen lyd fra seg, så kunne du da umulig ha forutsett dette. Så ikke bebreide deg selv her Men i natt kan du kanskje ha babyen i senga di, da vil du jo merke om hun kaster opp igjen? God bedring til vesla
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #5 Skrevet 7. mars 2013 Min har noen ganger kastet opp uten å våkne av det selv og da er det jo ikke mulig for meg å merke det heller. Hun ligger på annet rom da. Men om din kastet opp så kan det ha vært gjort i søvne og det kan ha vært gjort uten stort med lyd. Anonym poster: a72368dea3bfb52fc9ddf11d93677af4
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå