Gå til innhold

Spise selv

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har ein gutt som sliter veldig med å spise selv. Når han spiser snur han som regel alltid skjeia opp ned rett før den treffer munnen, og halvparten av innholdet ramler av skjeia. Skal han bare fortsette slik til han klarer det riktig? :) Forklarer og viser hvordan han skal gjøre det innimellom. Han blir 2 i april.

Anonym poster: fb019ff1c2fb4896aaf37ebeab6a9828

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja bare kjør på. Han blir flinkere etterhvert. evt kan du ha en skje selv og få noe mat i munnen hans.

Skrevet

Prøve med gaffel? Min var også sånn, det gikk over :P Tror han lærte det i barnehagen.

Skrevet

Mener å ha sett en skje som snur seg riktig vei. Må gruble litt på hvor jeg så den... :)

Skrevet

Mener å ha sett en skje som snur seg riktig vei. Må gruble litt på hvor jeg så den... smile.png

Oj, det hørtes bra ut:) Skriv, viss du kommer på hvor du såg den;)

Skrevet

Tupperware har et flott barnebestikk som er støpt til håndformen på en måte. Det gjør det lettere å holde den riktig vei. Brukt den på gutten siden han var under ett år, har fått sølt og prøvd seg. Og han spiser veldig bra nå, er 2.

Anonym poster: fdff59bd9d375447a67fab11a80ddef4

Skrevet

Jeg har googlet og lett i flere nettbutikker, men jeg finner den ikke. Skal ha det i bakhodet. Håper det er en av disse tingene man plutselig kommer på når man slutter å tenke på det. :)

Skrevet

Anonym poster: fdff59bd9d375447a67fab11a80ddef4

Skrevet

Har faktisk ca. slikt bestikk. Men måtte ta det bort fordi at storesøster på 3 ville bruke det.

Anonym poster: fb019ff1c2fb4896aaf37ebeab6a9828

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...