Musemorbr / Skrevet 7. mars 2013 #1 Skrevet 7. mars 2013 Plutselig har jeg en mail fra youtube om min konto. En konto jeg ikke visste jeg hadde, og med et brukernavn jeg ikke har laget. Det viser seg at min mann har laget den for å lagre ungens favorittvideoer. Men altså...Her er det plutselig lastet opp to videoer jeg ikke kjenner til. To videoer på to sekunder hver, der toåringen filmer sine egne føtter. Jeg flirer meg halvt ihjel. Jeg har en barneapp der jeg har lagt inn noen spill, og av og til får toåringen sitte ubevoktet med den mens jeg er på do, eller tar oppvasken. Det skulle være umulig for han å gå ut av den, eller gå inn på andre funksjoner. Men han har funnet et smutthull, den smartingen. Og nå har vi altså en youtubekarriere på gang. Skal jeg fjerne funksjonen som gjør det mulig, eller la han fortsette og se hva han lager neste gang? Hmmm... dilemma. hihi
Queenmee Skrevet 7. mars 2013 #2 Skrevet 7. mars 2013 Du blir jo vaslet av Youtube. Morsomt å se hva toåringen finner på!
Musemorbr / Skrevet 7. mars 2013 Forfatter #3 Skrevet 7. mars 2013 Ja jeg tror nesten jeg må se hva han får til. Om ikke annet blir det kanskje youtubes særeste kanal, full av tosekunders sokkevideoer.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #4 Skrevet 7. mars 2013 ok Anonym poster: a3d7533cb2c39070d29cb2499517c277
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #5 Skrevet 7. mars 2013 Iallefall morsomt for moren og faren. Men hele verden? Nei.. Anonym poster: cd1017f2ac6e24039b4e457de6f8fb88
Queenmee Skrevet 7. mars 2013 #6 Skrevet 7. mars 2013 Ja jeg tror nesten jeg må se hva han får til. Om ikke annet blir det kanskje youtubes særeste kanal, full av tosekunders sokkevideoer. Kult å vise kiddoen når h*n blir eldre;) trenger ikke nødvendigvis være noe man deler med alle, men det ER morsomt, selv for meg som ikke kjenner deg i det hele tatt!
Musemorbr / Skrevet 7. mars 2013 Forfatter #7 Skrevet 7. mars 2013 Iallefall morsomt for moren og faren. Men hele verden? Nei.. Anonym poster: cd1017f2ac6e24039b4e457de6f8fb88 Jeg forstår at kanalen ikke er av interresse for alle og enhver, og nettopp derfor gadd jeg heller ikke linke til den her. Men historien må jeg få dele her. Jeg tenkte at minst et annet menneske ville trekke på smilebåndet denne morran. Vi deler da det meste av morsomme øyeblikk, gullkorn og sånne ting her inne, gjør vi ikke?
Musemorbr / Skrevet 7. mars 2013 Forfatter #8 Skrevet 7. mars 2013 Ja jeg tror nesten jeg må se hva han får til. Om ikke annet blir det kanskje youtubes særeste kanal, full av tosekunders sokkevideoer. Kult å vise kiddoen når h*n blir eldre;) trenger ikke nødvendigvis være noe man deler med alle, men det ER morsomt, selv for meg som ikke kjenner deg i det hele tatt! Der sa du noe. Så langt hadde jeg ikke tenkt.
Queenmee Skrevet 7. mars 2013 #9 Skrevet 7. mars 2013 Ja jeg tror nesten jeg må se hva han får til. Om ikke annet blir det kanskje youtubes særeste kanal, full av tosekunders sokkevideoer. Kult å vise kiddoen når h*n blir eldre;) trenger ikke nødvendigvis være noe man deler med alle, men det ER morsomt, selv for meg som ikke kjenner deg i det hele tatt! Jeg har en anonym kanal med video fra da min 3 år yngre lillebror var på fylla første gang. Ett pra videoer av han som synger og rambler. Og en video av minste søster som prøver å spise suppe selv, men vrir på skjea så alt faller av. Morsomt å vise dem nå, flere år etterpå... Der sa du noe. Så langt hadde jeg ikke tenkt.
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #11 Skrevet 7. mars 2013 Hm. Hva skjedde der?! All teksten forsvant?! Neida, den havnet bare midt inni. Jeg kommer helt klart til å beholde kanalen, nå som jeg har tenkt litt over det. Anonym poster: a3d7533cb2c39070d29cb2499517c277
Musemorbr / Skrevet 7. mars 2013 Forfatter #12 Skrevet 7. mars 2013 Og hva mente du med anonym kanal? Kan de gjøres hemmelig?
Queenmee Skrevet 7. mars 2013 #13 Skrevet 7. mars 2013 Og hva mente du med anonym kanal? Kan de gjøres hemmelig? Nei, er mer at ingen vet om den, og at navnet på videoene ikje er søkbare da det er random bokstaver i tittelen, istedefor navn..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå