Gå til innhold

Nyskjerrig :) Eier du noen designer ting?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mannen min (av alle mennesker) er sykt opptatt av designer klær, vesker,solbriller og sko. Både til meg og han. Jeg er egentlig ikke så opptatt av det. Men i dag sa han at det var vanlig at folk hadde slike ting i garderoben.....jaha?? Så da spør jeg da, hva eier dere av designer ting? Og er dere opptatt av merker?

Anonym poster: fa865007fa56d3b0b28b14bd7d1ae65c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hmm. Brudekjolen min:-p Har ingen andre designerplagg som jeg kommer på nei.

Anonym poster: ec5f2807e0a737129420461a9c4aa7ef

Skrevet

Det heter nysGjerrig!!

Men nei, vi har ikke designer-ting. Bryr oss ikke om det. Vil heller ha ting med historie :-)

Anonym poster: 316c53b97353e69db69d1b01b6c83ab3

Skrevet

Jeg beklager at jeg har ett snev av dysleksi, håper likevel at du oppfattet overskriften og de påfølgende spm i dette innlegget :)

HI

Anonym poster: fa865007fa56d3b0b28b14bd7d1ae65c

Skrevet

Har et ganske godt utvalg...feks:

Chanelsko - verdi 20.000

Missoni topper og kjoler verdi 20.000

Ferragamovesker verdi 30.000

Gucci verdi 25.000

Valentinokjole verdi 20.000

Pucciklær verdi 10.000

Christian Louboutin sko verdi 8000

Diverse solbriller verdi 20.000

osv...

I tillegg har jeg designer babyklær til min 5 måneder gamle datter verdi 20.000.

Anonym poster: 3981a10a13cf2e46ad9d5e35ce4abd48

Skrevet

Har et ganske godt utvalg...feks:

Chanelsko - verdi 20.000

Missoni topper og kjoler verdi 20.000

Ferragamovesker verdi 30.000

Gucci verdi 25.000

Valentinokjole verdi 20.000

Pucciklær verdi 10.000

Christian Louboutin sko verdi 8000

Diverse solbriller verdi 20.000

osv...

I tillegg har jeg designer babyklær til min 5 måneder gamle datter verdi 20.000.

Anonym poster: 3981a10a13cf2e46ad9d5e35ce4abd48

Designerklær til en baby på 5 mnd, hva er egentlig vitsen med det. Vise deg frem?

Anonym poster: 2a7ffb517d2a8c8dedc1ce88ab3e7989

Skrevet

Nei :D Har bedre ting å bruke penger på, men det må sies at jeg har en veldig spesiell stil i utgangspunktet, som jeg tviler på at Gucci hadde passet til.

Anonym poster: 83d127d0e4142a2baaff7b479e6e7e80

Skrevet

Dårlig med Gucci til 20 000 her men jeg har et par veldig glorete Ilse Jacobsen sko jeg fikk av eksen min, har aldri brukt dem. Kanskje på tide å donere til Fretex etter over 10 år i skapet. :P

Anonym poster: 66b8f1f0b0a1ac78a524bff1ad2101a8

Skrevet

Bortkastede penger i mine øyne...

Har i grunnen aldri lagt merke til om folk går med designer klær eller har designer ting i huset. Da er det i så tilfelle at de har påpekt det selv.

Anonym poster: 74698b6f551b0f0597904a4c5e63a202

Skrevet

jeg har en d&g klokke og en marc jacobs lommebok.

Skrevet

Syns det er tull å bruke tusenvis av kroner på en ting kun fordi det står Prada, Dior eller whatever på det. Bortkastede penger!!

Skrevet

Har noen designermøbler.

B&O anlegg

Anonym poster: 28541579aae5abb828a34ef34f3a352b

Skrevet

Nei, men jeg har et skap fullt av skreddersydde klær. Dvs klær fra 50-tallet, skreddersydd til min bestemor, og nedarvet til meg som er så heldig å ha arvet kroppsformen hennes også. ;) Uendelig mye mer verdt for meg enn noen gjenstander med pengeverdi noen sinne kunne vært. Jeg ville ikle byttet det mot allverdens loubitins og gucchi. :)

Skrevet

Nope, kan ikke si det, ikke når det kommer til klær og tilbehør i hvertfall - foruten en Tag Heuer klokke til 13-14.000.

Anonym poster: 12e3e3fe98fdde2e702c3783af0acf6b

Skrevet

Nei, men jeg har et skap fullt av skreddersydde klær. Dvs klær fra 50-tallet, skreddersydd til min bestemor, og nedarvet til meg som er så heldig å ha arvet kroppsformen hennes også. ;) Uendelig mye mer verdt for meg enn noen gjenstander med pengeverdi noen sinne kunne vært. Jeg ville ikle byttet det mot allverdens loubitins og gucchi. :)

Heldig du :)

Skrevet

Har en del design møbler, men når det kommer til klær kan jeg kun skilte med en Mulberry veske og lommebok, og en Stella Mcartney clutch.

Skrevet

Det aller meste som selges av klær, møbler, klokker, smykker osv er tegnet av desegnere.

Anonym poster: d6cf321f9a2cea887d96a5fd6f10908a

Skrevet

Ikea har jo også designere, så jada. Vi har masse.

Klær fra Dior og co derimot ville jeg ikke hatt om jeg hadde fått det.

Skrevet

Hei

Jeg hadde visst et designer-plagg uten å være klar over det ;D

En en kåpe fra Maggie Wonka. Kjøpte den på salg for sikkert 10 år siden til 80 % avslag. Har aldri tenkt på den som noe spesiell før jeg kom i barnehagen denne vinteren. En av de andre mammaene utbrøt: Har du Maggie Wonka kåpe? Jeg måtte sjekke inni jakka før jeg svarte..he he he. Og ante ikke hva som var så bra med det ;D

Ellers designer jeg kjoler og tilbehør til damer og småjenter selv, så sånn sett har jeg jo noen "designer-plagg" i skapet....he he he

Anonym poster: 99e76fc57634e2466a4140a0d2d8b5c6

Skrevet

Jeg har flere designer sko (Prada, Gucci, Marc Jacobs, Escada, Hugo Boss), men det er mest fordi jeg kjøper de på salg, og da er de ofte ikke så spesielt mye dyrere enn vanlige. Derimot er kvalitet en helt annen og siden jeg ikke kjøper sko som skal vare kun 1 sesong syns jeg det er helt greit.

Vesker har jeg bare 2-3 stykker, Har 2 solbriller, begge fra RayBan, har hatt de i flere år. Klær, joda noen få designerplagg, men de er basis og dermed allerede noen år gammel. Kan godt blande det med H&M.

Skjønner ikke de som kjøper designerklær (type DiorBaby eller Burberry) til babyer. En voksen bruker sine klær i flere år, men en baby vokser jo ut i løpet av uker eller måneder.

Skrevet

Har egentlig endel når jeg tenker meg om. Mye design interiør, og ganske mye klær, sko, jakker, vesker og smykker. Kjøper det jeg liker, om det er fra marc jacobs eller hm spiller ingen rolle.

Anonym poster: d76d4eaf9997110f66745b1f14177b35

Skrevet

1 veske. Visste ikkje at det var noke spesielt med den før eg såg navnet og huska at det hadde vore en tråd om det merket her. (aldri ellers hørt om det, og har glemt navnet igjen no).

Har fått den i gave av mormora mi for lenge siden. Nesten aldri brukt den fordi eg synes ikkje den er så fin.

Men kva er egentlig designer-ting? altså kva designere lager ting som vi kan kalle designer-ting.

Såg ei skreiv dei hadde BO. Det har vi og.

Er Gant designer-klær?

Skrevet

Ilse Jacobsen-støvler er vel det nærmeste jeg kommer :P

Skrevet

Nei, men jeg har et skap fullt av skreddersydde klær. Dvs klær fra 50-tallet, skreddersydd til min bestemor, og nedarvet til meg som er så heldig å ha arvet kroppsformen hennes også. wink.png Uendelig mye mer verdt for meg enn noen gjenstander med pengeverdi noen sinne kunne vært. Jeg ville ikle byttet det mot allverdens loubitins og gucchi. smile.png

Heldig du smile.png

Sukk..skulle gjerne vært i dine sko :)

Skrevet (endret)

Har designer lommebok, solbriller, lampe, vase, skål og brudekjole.

Endret av Petranova

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...