Anonym bruker Skrevet 6. mars 2013 #26 Skrevet 6. mars 2013 Har fått servert spekeskinke på observasjonspost flere uker før fødsel og jeg Kommer jo litt an på hvilken spekemat det er og hvordan den er behandlet. Hadde ikke spist utenlandsk spekemat under graviditeten i alle fall. Nå er jeg ikke noen storspiser av spekemat, men litt ble det under alle svangerskapene. Anonym poster: db68c56f7508b2a8d97c35172f092750
Gjest UndrendeUllteppe Skrevet 7. mars 2013 #27 Skrevet 7. mars 2013 (endret) Hahaha for et syn! Brie og spekeskinke i ene hånda og lystgassen i andre! Personlig var jeg veldig opptatt av å spise mellom riene, ettersom JM hadde innprentet meg med at det var så viktig for å gi livmor næring til en lang fødsel. Det jeg ikke klarte å forstå var at det gikk myye fortere enn jeg forventet (styrtfødsel), og jeg husker at jeg klarte å svelge to druer i full fart før neste ri kom stormende. Tredje drua måtte jeg bare spytte ut igjen Så her gikk forsøket på matinntak under fødsel rett i søpla Etter fødselen var det tørre sykehusskiver...så neste gang vil jeg kanskje ha noe bedre på lur selv Endret 7. mars 2013 av UndrendeUllteppe
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #28 Skrevet 7. mars 2013 Haha, mye rart folk tenker på:-) Jeg har født tre barn og bare spist et halvt rundstykke totalt under alle fødslene. Første fødsel varte i to døgn og jeg fikk bare rød saft og en ufyselig energidrink... Har liksom hatt nok med å føde jeg, og iallefall ikke tenkt på spekemat! Anonym poster: 5e5a972a14892a1b63bb2f7dceddaadc
Gjest Nerdens'mus Skrevet 7. mars 2013 #29 Skrevet 7. mars 2013 Jeg er imponert hvor mange her som tydligvis har matlyst under fødsel. Jeg kastet opp hver gang jeg tok en tygge allerede i åpningsfasen. Jordmor tvang i meg litt energidrikk når jeg kom til pressriene fordi jeg plutselig ble så slapp å påsto jeg ikke greide det. Da hadde jeg bare drukket vann i 12 timer. Må si den energi drikken gjorde underverker.
Gjest sug lut Skrevet 7. mars 2013 #30 Skrevet 7. mars 2013 Raringer! Spekemat på føden? Tanken på mat var omtrent på linje med sexlysten under fødsel. Jeg hadde bitt den som hadde prøvd å fore meg
Light of my life Skrevet 7. mars 2013 #31 Skrevet 7. mars 2013 Signerer Luten! Gale kvinnfolk, mat var det aller siste jeg tenkte på mens jeg fødte selv om det tok 12 timer.....
Anonym bruker Skrevet 7. mars 2013 #32 Skrevet 7. mars 2013 Raringer! Spekemat på føden? Tanken på mat var omtrent på linje med sexlysten under fødsel. Jeg hadde bitt den som hadde prøvd å fore meg Haha enig! Jeg ble fora med brustabletter eller hva det nå var under pressriene... Var lite før det gikk med noen fingrer samtidig! Anonym poster: 21696a75b90d49ce7dbbcd798d96d029
Musemorbr / Skrevet 7. mars 2013 #33 Skrevet 7. mars 2013 Jeg sendte mannen ned på kiosken etter baguett med kryddersalami, og brus. Da satt jeg med 7cm åpning, og en sult jeg aldri har hatt maken til. Jeg spiste og koset meg, samtidig med at vi satt og sendte smser tim nære og kjære, tok bilder av den nydelige utsikten med rosa himmel, og hadde det veldig hyggelig. Nå skal det sies at jeg hadde spist frokost rundt kl.8 og ingenting siden, og dette var vel rundt kl. 14-15, tror jeg. Jeg var litt koko i startfasen, når jeg tenker meg om. Dusjet, sminket meg, og satt på bim. Salamien var vel det minst rare.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå