Gå til innhold

Noen med erfaring-sele i sprinkelsenga?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Mini på 7 måneder er så turbo når han skal sovne.

Det resulterer i at han snur seg rundt i senga, dunker med hodet bort i kanten også begynner å grine.

Har noen her erfaring med sele i sprinkel seng?

Evnt. hvor kan jeg kjøpe det?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Funker kjempefint her. Kjøpte den på babyshop. Kostet vel ca tre hundre.

Anonym poster: 6d44c4a55ed95265cc67aceee6dc8343

Skrevet

Tror jeg også må ut å handle en slik imorgen.

Har hørt at barna sover mye roligere da.. :)

Skrevet

Jr brukte en sånn pose vi festet rundt madrassen, han sovnet 500 ganger bedre med den :)

Skrevet

Gutten min var umulius da han skulle sovne, snurret rundt i senga, og drøyde leeenge.

Med pose og seler fikk han hjelp til å finne roen, og sovnet raskt:-)

Vi fikk finere kvelder og han fikk bedre søvnkvalitet. Anbefales!

Gjest Gullguttene
Skrevet

Vi brukte pose med sele som festes rundt madrassen. Helt fantastisk, alle fikk mye bedre søvn her i huset. Kjøpte det på barnas hus til rundt 500 kroner per pose, tror merket var Baby Dan.

Skrevet

Jeg bruker sele og er kjempfornøyd!

Skrevet

Jeg ville aldri funnet på å binde fast barnet mitt. Syns det er en forferdelig ting å gjøre.

Anonym poster: cd8d187ea7dbee8228a576d5276dcd33

Skrevet

Jeg ville aldri funnet på å binde fast barnet mitt. Syns det er en forferdelig ting å gjøre.

Så du kjører verken bil eller bruker vogn?

Skrevet

Brukte pose med sele her også! Gikk fra å våkne 10 ganger om natten til 2 (for amming) allerede fra første natta. Vi sov altså utrolig mye bedre begge to! Anbefales virkelig!!

Skrevet

Har brukt det ein liten periode med begge mine, omtrent i den alderen. dvs pose med sele. Tok ikkje så lang tid før dei lærte å finne roen, og ikkje trong at me festa selen lengre.

Skrevet

Hehe, tror du har misforstått dette, sitter ikke hardere fast enn som i bilstol eller sportsdel på vogn.

Hadde jeg ikke gjort dette hadde han ikke sovet mer enn de to halvtimes duppene på dagen!

Skrevet

Jeg sliter med klaustrofobi den dag i dag, og tror det kan skyldes nettopp seler i senga da jeg var liten. Syns det var helt forferdelig. Stor forskjell fra vogn og bilstol som kun er for små perioder- og for sikkerheten.

Skrevet

Helt enig! Og hvis problemet er at han dunker hodet, kan man kjøpe en høy og tykk sprinkelsengbeskytter.

Anonym poster: bce37515f28493bb7458edb79788d06d

Skrevet

Jeg sliter med klaustrofobi den dag i dag, og tror det kan skyldes nettopp seler i senga da jeg var liten. Syns det var helt forferdelig. Stor forskjell fra vogn og bilstol som kun er for små perioder- og for sikkerheten.

Hadde jeg merket at sønnen min ikke fant roen og mistrivdes hadde jeg sluttet, men når ham sov nærmeste vi var kommet natten over første natten den var på ser jeg ikke problemet.

Hadde så klart ikke tvunget han til å sovne slik om det ikke var greit for han. Da kunne jeg like gjerne bruke gråtekur som jeg er imot med hvert fiber i hele kroppen!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...