Gå til innhold

Holdt på å klaske til mannen i sted...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Han bare piller, terger og er ute etter å irritere.... Dra ned buksa, ta på puppene, ta teppet mitt, skubbe og så videre.. Holder på å tørne, har mensen i tillegg som gjør vondt og har d ikke godt. Hører jo aldri etter når jeg sier nei heller og ber han om å stoppe!

Anonym poster: 8f7d9ab8c4085803eea000403ad7b057

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så gi han ett klask da :P høres ut som han kunne trenge ett :P

Anonym poster: 65b870ab68f5fddcd2589220e875a037

Skrevet

Antar at du mener sønnen din?

Greit at jeg ikke er mora til gubben, men slik oppførsel ville jeg aldri akseptert.

Skrevet

Skulle tro dere gikk på barneskolen.. Han trenger tydeligvis oppmerksomhet, men er ikke tøff nok til å si det...

Anonym poster: 1443a3cc3104e6717726c65b7ff095f3

Skrevet

Antar at du mener sønnen din?

Greit at jeg ikke er mora til gubben, men slik oppførsel ville jeg aldri akseptert.

Får da inderlig ikke håpe at det er sønnen som drar ned buksa og piller på puppene hennes :o

Han hadde jeg nok klappa til ganske fort ja :P

Skrevet

Haha, nesten som du beskriver kjæresten til mamma til tider.

Han kommer inn i en sånn helvettesånd, og hun er tett på å klikke!

Du får bite det i deg nå, og vente til han ikke tåler det.. eller bare klaske til han.. jeg hadde blitt gal.. Lykke til ;)

Skrevet

Hadde nok klasket, selv om det ikke er politisk korrekt.

Skrevet

Dust, finn frem en sparyflaske, ha vann og såpe og spray på han hver gang han gjør noe irriternede..

Anonym poster: d07ec0e244594588c4ca43f6891c3dc1

Skrevet

hehe, samboeren min har den ånden over seg et par ganger i mnd han også. Skjer det når jeg har mensen er han ille ute! ;)

Han drar ikke ned buksen eller klår meg på puppene, men han kiler, plystrer høyt og lenge, tar salt i kaffen min uten at jeg vet det, løfter meg opp, hiver meg over skuldrene og springer rundt i huset, heller bøtte med kaldt vann på meg når jeg står i dusjen +++++.... Sånn holder han på hele dagen. Veldig irriterende, men han gjør det av kjærlighet! Dessuten er hevnen alltid søt ;)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...