Gå til innhold

Lei av å føle dårlig samvittighet!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har i det siste blitt så plaget av bekkensmerter jeg støtt og stadig må avlyse både jobbavtaler og sosiale avtaler.... Føler ingen forstår hvor vondt jeg faktisk har det, og det blir nesten som at jeg må unnskylde meg ovenfor alle for den tilstanden jeg er i... Prøver så godt jeg kan å delta der jeg klarer, men kan ikke hjelpefor det når alt bare låser seg!

Hjelper lite at ingen gidder å svare meg når jeg sender beskjed om at jeg må avlyse.... Tenker da så klart at nå har jeg skuffet noen, igjen....

Til og med samboer blir sur og irritert på meg for tiden når jeg ikke klarer å gjøre ting jeg burde i huset og med ungene....

Lei lei lei:-(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Neimen kjære deg da! Det er da aldeles ikke din skyld at du ikke klarer å delta på alle ting!

Mannen din burde se hvordan du sliter istedet for å være sur. Du har tross alt disse plagene fordi du bærer frem hans barn!,

Her sitter jeg godt planta i sofaen med beskjed om å sitte stort sett her ut svangerskapet uten å anstrenge meg på noe måte ut svangerskapet. Ingen løft, ingen sex og selv gåturer skal begrenses til hva jeg må.

Heldigvis har jeg samboer og andre rundt meg som støtter meg, men kjenner jo samvittigheten jeg også over at jeg ikke kan hjelpe til med i det minste husarbeid og delta mer i lek osv med jenta vår på 3 år...

Vi får trøste oss med at dette er bare for en periode og etter det er vi oss selv igjen :-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...