Gå til innhold

Ulike fedre- fødsel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann, jeg lurer på om det er noen som har merket forskjell på når tid fødsel startet i forhold til om det er ulik far på barna? Har hørt at ulik far kan gi forskjellige svangerskap og tidspunkt for fødsel. Erfaringer?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har 3 barn. Nr 1 har ikke samme far som de to siste. Alle tre svangerskapene har vært ulike. Gikk overtid med alle tre. (3, 2 og 1 uke)

Skrevet

Takk for svar. Får vel bare vente å se hvordan ting utvikler seg. Dette svangerskapet har vært helt ulikt de to andre jeg har hatt.

Skrevet

Takk for svar. Får vel bare vente å se hvordan ting utvikler seg. Dette svangerskapet har vært helt ulikt de to andre jeg har hatt.

Det tredje svangerskapet sies jo å være annerledes, tyngst svangerskap, men lettest fødsel, tror jeg. Kjenner flere som har opplevd det, men om det finnes noen statistikk på dette, vet jeg ikke... Men hørt flere som sier det :)

Skrevet

Da går vi for en lett fødsel:) svangerskapet har vært fint, men nå er det ikke lenge til termin og det begynner å bli tungt, og da kommer jo tanker om fødsel... :) spent!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...