Gå til innhold

Hvordan treffe en man kan tilbringe livet med?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sliter med å treffe noen jeg kan se for meg å tilbringe resten av livet med. Jeg er ikke noe festperson så jeg går ikke på fester eller ut på byen. Skulle jeg truffet noen gjennom venner føler jeg at det burde ha skjedd til nå. Jeg er svært sjenert så sliter med bare å ta kontakt med nye folk.

Har prøvd meg litt på en dating side på nett uten hell.

Noen forslag til hvordan jeg kan treffe drømmemannen? Er redd for å ende opp gammel og alene :S

Anonym poster: f2cefd79005f8f91c4243110caf3559c

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Nettdating er ikke dumt altså. selv om du har prøvd deg på det før kan du jo prøve igjen. kanskje du kan prøve en annen datingside. sukker.no eller match.com?

Anonym poster: 37f6a16edc523742bd56a81742ece71c

Skrevet

Nettdating er ikke dumt altså. selv om du har prøvd deg på det før kan du jo prøve igjen. kanskje du kan prøve en annen datingside. sukker.no eller match.com?

Anonym poster: 37f6a16edc523742bd56a81742ece71c

Har vurdert det men syns sånne sider er så dyre at jeg har holdt meg til de som er gratis

Anonym poster: f2cefd79005f8f91c4243110caf3559c

Skrevet

Jeg traff min via nett. Da i form av gaming. Var en spillkompis som jeg fikk veldig god kontakt med og spilte regelmessig sammen diverse spill.

Anonym poster: 70b70bbbb5d618a471f9ab5cd1ef1ad2

Skrevet

En venninne av meg lekte Kirsten Giftekniv, og det klaffet. Er det en mulighet? Eller bare pinlig kanskje?

Hadde ikke problemer med å få kontakt med menn, men har litt sære ønsker for hvordan en mann skal være, så ikke noen som vokste på trær jeg hadde lyst å høste. Hadde nok en smule flaks.

Skrevet

Her var det to venninner som slo hodene i lag og sendte oss på blind date. Eller ihvertfall for meg siden han viste hvem jeg var.

Har venninner og kamerater som har funnet sin kjære på sukker, match, turistforeningen sin side fjelltreff (gratis). Prøv deg på en ny hobby? Kanskje dukker det en opp. klatrekurs, fjellsportgrupper, dansekurs, røde kors mm.

Kjente at jeg var veldig nølende i starte, litt lett å rømme fra det hele i starten. Merka at jeg hadde vært singel ei stund. Hadde som mål at om at jeg ikke skulle ta en avgjørelse samme dag som jeg fikk hetta, vente til neste dag. Det har funka og nå er vi samboere :)

Skrevet

Fikk min levert på døra jeg... ;) Jeg og husverten min ble enige om å installere fiberbredbånd i huset der jeg bodde. Og mannen min var den elektrikeren som kom for å installere det til oss ;) (det var jeg som var hjemme å tok i mot elektrikeren fordi husverten var opptatt på jobb)

Ble sammen noen måneder etter at han var hos oss første gangen.

Skrevet

Fikk min levert på døra jeg... ;) Jeg og husverten min ble enige om å installere fiberbredbånd i huset der jeg bodde. Og mannen min var den elektrikeren som kom for å installere det til oss ;) (det var jeg som var hjemme å tok i mot elektrikeren fordi husverten var opptatt på jobb)

LE?

Anonym poster: 40d42791484ee09f323af887688aa38a

Skrevet

LE?

??

Skrevet

LE?

??

Mannens navn. Tydeligvis ikke. :P

Skrevet

LE?

??

Mannens navn. Tydeligvis ikke. :P

Nope... :) hihi...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...