Gå til innhold

skal. skal ikke....


Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg er 22uker på veg. har morkaken foran og den dekker delvis åpningen.

ikke fått restriksjoner.. oppdaget i dag litt rosa på papiret når jeg tørket meg.. ringte føden og de sa at jeg ikke trengte ¨å komme for sjekk hvis det ikke kom mer blod... men de anbefalte meg å bestille time hos fastlege for å be om sykemelding.. de sa det virket som kroppen trengte litt hvile... har bestillt time.. men nå angrer jeg meg.. ikke vært sykemeldt enda i svangerskapet.. men har sååå mye å gjøre på jobb... og vet de ikke setter inn vikar for meg så arbeidsmengden faller på gode kollegaer... skal jeg avbestille legetimen tro? har jo ikke blødd mer....

 

 

 

Anonym poster: 8c511314f9eb613eda3194e1eb10dfed

Videoannonse
Annonse
Skrevet

De anbefalte deg å be om sykemelding, så da burde du gjøre det :)

Du burde i alle fall dra til legen å snakke med dem for å få lite litt mere om hvorfor det er viktig for deg å ta det med ro nå..

Kanskje det er mulig å jobbe mindre i alle fall :)

Skrevet

Du trenger ikke ta en 100% sykemelding. Det er også mulig å få tilpasset på jobb så det blir mindre slitsomt (hvis mulig).

Skrevet

Her må du faktisk tenke på barnet, ikke deg selv (eller jobben!).

Skrevet (endret)

Dette bør du ikke nøle med!

 

Du bør ta det HELT med ro og avstå fra sex med penetrering. Kommer det mer, så dra på føden asap. Med en foranliggende morkake, så har du plutselig et risikosvangerskap.

 

Blødningen KAN være tegn på morkakeløsning, og det ønsker du ikke!

 

Ring fastlegen din i morgen, og masse lykke til fra meg!

Endret av humlesurr

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...