Gå til innhold

herregud, jeg er forelska...i en dame!


Anbefalte innlegg

Skrevet

Flyr to cm over gulvet hele dagen...Akkurat blitt kjent og vi klikka veldig med en gang. Driver m nye av de samme tinga. Hun svarer meg superkjapt på mail, fb etc.

Jaja, jeg er godt gift med to barn og 35 år. Hun er 40.

Må egentlig le av meg sjøl...ikveld skal vi ut sammen og jeg gleder meg som en fjortis!

 

Anonym poster: f67d6c61a2add56f2d8d497a202dcad8

Videoannonse
Annonse
Skrevet

He he..mange som har vært i dine sko :) Kos deg..

Skrevet

Lurer på hva folk hadde svart deg om du sa du var forelsket i en mann, og at dere ikveld skulle ut sammen..

Eller hvis gud forby, det hadde vært en mann som sa han var godt gift, hadde barn, men ikveld skulle ut med en dame han var forelska i..

Tror nok lynsjestemningen hadde vært høy her inne ;)

 

Når det er sagt, så har du nok en del å finne ut av nå..

Lykke til :)

Skrevet

Jeg er forelska i Brax i Home and Away. Vi har alle noe å stri med.

 

Anonym poster: 88ca80c3a0d02ff1c782d09323a8cd96

Skrevet

Michelle Rodriguez....wow.....

 

Anonym poster: ea2379a5369ee9913832a238b8bd2c70

Skrevet

Jeg er forelsket i henne.936full-sara-ramirez.jpg

 

Hun ville fått meg til å skifte fil på et blunk!!

hehehe

Gjest sug lut
Skrevet

Jeg er forelsket i henne.936full-sara-ramirez.jpg

 

Hun ville fått meg til å skifte fil på et blunk!!

hehehe

Da må vi slåss, Cat ;)
Skrevet

Jeg er forelska i Brax i Home and Away. Vi har alle noe å stri med.

 

Anonym poster: 88ca80c3a0d02ff1c782d09323a8cd96

 

Hehe, samme her!

 

Anonym poster: 1e2e758616b4eed1dcc0b62ba3c6e863

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...